تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : 14263
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم از استقرار خدمات جدید در درگاه میز خدمت قمیار (نسخه جدید)، مطابق با نیاز شهروندان خبر داد .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم، علی مؤمن حجازی اظهار داشت: جهت تسهیل در ارائه خدمات الکترونیکی شهرداری قم و مطابق با نیاز شهروندان، سرویس‌های جدیدی در حوزه‌های شهرسازی، حمل و نقل و خدمات شهروندی تکمیل و راه اندازی شد.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم افزود: علاوه بر این خدمات ارائه شده، امکان ثبت نام و ثبت درخواست‌های مختلف توسط اتباع خارجی اضافه شده است.
وی با بیان اینکه ثبت ملک، استعلام کدپستی، دریافت کد نوسازی و پیگیری وضعیت درخواست از خدمات جدید درگاه میز خدمت قمیار در حوزه شهرسازی است، گفت: ثبت خودرو، خرید مجوز طرح ترافیک، خرید مجوز طرح ترافیک برای دیگران و درخواست اتوبوس دربستی نیز به خدمات حوزه حمل و نقل اضافه شده است.
مؤمن حجازی اضافه کرد: درخواست یا اصلاح پلاک شهرداری، درخواست مجوز ایستگاه صلواتی، جستجوی درگذشتگان، فرم ثبت شکایت بازرسی و دیدبان شهر (137) نیز در حوزه خدمات شهروندی به درگاه میز خدمت قمیار افزوده شده است.
گفتنی است این سامانه بصورت نسخه PWA (وب اپلیکیشن پیشرونده)، قابلیت اجرا و پشتیبانی در کلیه سیستم عامل‌ها و پلتفرم‌ها از جمله اندروید، IOS ، ویندوز و ... از طریق مرورگر  (به نشانی : qomyar.qom.ir ) را دارد که شهروندان می‌توانند از این خدمات به‌صورت غیر حضوری استفاده نمایند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfm0dy.w6djvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما