تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۶
کد مطلب : 14235
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم گفت: پویش کتاب‌خوانی #من_یار_مهربانم همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد ترویج کتاب و کتاب‌خوانی را امری مهم دانست و اظهار داشت: توانایی خواندن، یکی از مهم‌ترین مهارت‌های اساسی دنیای امروز بوده و مطالعه برای داشتن ارتباط با جامعه امروزی امری ضروری و اجتناب‌ناپذیراست.
وی با تأکید بر ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی بین کودکان و نوجوانان به‌ویژه دانش آموزان ابراز کرد: این پویش به‌منظور گسترش فرهنگ مطالعه کتاب‌های غیر درسی برای کودکان و نوجوانان و دانش آموزان در گروه سنی 8 تا 15 سال همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی برگزار می‌شود.
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم هدف از برگزاری این پویش را ایجاد انگیزه برای مطالعه، تقویت سواد خواندن و آشنایی با مفاهیم مختلف دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین ابزار‌ها برای پرورش و تربیت کودکان و نوجوانان به‌ویژه دانش آموزان که سرمایه‌های عظیم جامعه محسوب می‌شوند، کتاب است و ترویج عادت مطلوب کتاب‌خوانی نقش مهمی در توسعه و ارتقای دانش، آگاهی و تشویق دانش آموزان به مشارکت در امور فرهنگی دارد.
وی با بیان اینکه کتاب و کتاب‌خوانی و میزان گرایش به مطالعه یکی از شاخص‌های رشد و توسعه به شمار می‌رود، مطرح کرد: آنچه که انسان را توانمند می‌سازد و به قله‌های موفقیت می‌رساند مطالعه است.
طباطبایی نژاد در پایان افزود: پویش من یار مهربانم به همت کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در پویش می‌توانند با ارسال کلمه "کتاب" به شماره 09120698320 ثبت‌نام نمایند و پس از برگزاری پویش به 50 شرکت‌کننده به‌قیدقرعه جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcenw8z.jh8exi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما