تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب : 14227
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: از ابتدای سال جاری، یک‌میلیون و 290 هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری شهر قم جابه‌جا شده‌ که از این تعداد، ۳۵ درصد غیرایرانی بوده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری زین‌العابدین قراچورلوی در سلسله نشست های روایت تحول اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات به مسافران و مجاوران شهر کریمه اهل‌بیت (س) در هفت ماه گذشته، یک‌میلیون و 290 هزار مسافر از پنج پایانه شهر قم منتقل شده‌اند که ۳۰ درصد از این تعداد مسافر، غیر ایرانی بوده‌اند.  
وی افزود: از پایانه‌های فعال در شهر قم می‌توان به پایانه مرکزی، خرمشهر، پایانه میدان شهدای ۷۲ تن، پارک‌سوار شمالی، پایانه فدک اشاره کرد.  
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با بیان اینکه جابجایی این حجم از مسافر با بیش از 75 هزار سرویس انجام شده است، تصریح کرد: طی این مدت انتقال مسافران غیرایرانی در مسیرهای مختلف با ۱۲ هزار ۲۰۰ سرویس انجام شده است.  
وی با اشاره به استقبال گسترده از حمل‌ونقل با اتوبوس‌های بین‌شهری، تصریح کرد: ۶۵ درصد از این تعداد مسافر با سرویس اتوبوس و ۳۵ درصد با خودروهای تاکسی صورت گرفته است.
قراچورلوی خاطرنشان کرد: هدف سازمان ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایت آن‌ها با توجه به امکانات موجود و همکاری با سازمان‌های همکار است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfe0dy.w6dj0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما