تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب : 14198
مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: برای حل معضل اراضی بلاتکلیف در منطقه چهار شهرداری قم نیازمند ساماندهی این وضعیت در قالب طرح جامع شهر قم هستیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علیرضا اقبالیان در گفت‌وگویی با اشاره به اجرای ۱۴۸ پروژه در سطح منطقه چهار اظهار کرد: تقاطع نیک‌اندیش، باغ گیاه‌شناسی، تقاطع فردوسی، روکش آسفالت به مبلغ ۸۵ میلیارد تومان در خیابان‌های جدید، تکمیل قسمت‌هایی از بوستان کوثر، تکمیل بوستان خضر، بوستان شهدای گمنام و بوستان محله‌ای و توسعه و تعریض ادامه بلوار شهید سلیمانی به سمت سنگ‌بری‌ها از پروژه‌های در حال اجرا در این منطقه است.  
وی با بیان اینکه نیاز شهر قم این است که در تدوین طرح جامع جدید به محدوده شهری افزوده شود افزود:  این اقدام در منطقه چهار یک نیاز ویژه است.  
مدیر منطقه چهار شهرداری قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکلاتی در اراضی واقع در خیابان جمهوری وجود دارد که خارج از محدوده است و هر مسئله‌ای که با توجه به طرح تفصیلی در سال ۹۶ وجود داشته است را به سختی می‌توانیم در این قسمت اعمال کنیم.  
به گفته وی، بخشی از بلوار فردوسی تا بلوار شهید کریمی که تا رینگ اصلی بافت جمکران را نیز شامل می‌شود، وجود دارد که مالکان تمایل زیادی دارند این قسمت وارد محدوده شود زیرا تأثیر زیادی در کاهش فروش غیرقانونی خواهد داشت.  
اقبالیان اضافه کرد: در بدنه بلوار پیامبر اعظم (ص)، رینگ پشتیبان وجود دارد که اگر به محدوده شهری ورود پیدا کند، بسیاری از سوءاستفاده‌ها در اراضی خارج از محدوده از بین خواهد رفت.  
مدیر منطقه چهار شهرداری قم اضافه کرد: لازم است بر اساس طرح جامع به محدوده شهر قم در منطقه چهار اضافه شود، در حال حاضر مشکلاتی در زمین‌های واقع در خیابان جمهوری وجود دارد که خارج از محدوده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcc4sqs.2bq0o8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما