تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب : 14162
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: ساختمان جدید شورای اسلامی شهر واقع در بلوار امام موسی صدر در آینده‌ای نزدیک تکمیل و به بهره‌برداری می‎رسد.
ساختمان جدید شورای شهر به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد/احداث مجتمع مدرن آب‌درمانی در قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری

عباس حلوا‎یی زاده در حاشیه بازدید شهردار قم از پروژه‌های عمرانی شهر، آخرین وضعیت پروژه‌های ساختمان جدید شورای اسلامی شهر و پروژه فرهنگی، ‎‌ورزشی آب‌درمانی در بلو‎ار امام موسی صدر را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: پروژه ساختمان شورای اسلامی شهر با حدود 5 هزار زیربنا و قراردادی بالغ‌بر40 میلیارد تومان اجرایی شده است.
وی ادامه داد: محوطه ضلع غربی،‎ شمالی و‎ جنوبی ساختمان، عملیات مکانیکی و برقی و موتور‎خانه ساختمان تکمیل و راه‌اندازی شده و‎ عملیات فضاسازی محوطه در حال اجرا است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم اضافه کرد: در تلا‎شیم با تکمیل گره‌های سقف، رنگ‌کاری ساختمان و راه‌اندازی آسانسورها در آینده‌ای نزدیک، شاهد تکمیل شدن محوطه و بهره‌برداری از ساختمان شورای اسلامی شهر باشیم .
وی با اشاره به احداث مجتمع آب‌درمانی در بلوار امام موسی صدر گفت: قرارداد پروژه فرهنگی و ورزشی آب‌درمانی با 95میلیارد و 600میلیون تومان با بخش خصوصی منعقد شد است.
حلوایی زاده با تأکید بر این پروژه یادآور شد: دو استخر هم‌زمان با امکانات متفاوت طراحی‌شده و در حال حاضر اجرای سازه‌های استخر در دستور کار قرارگرفته است.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان سال تجهیزات موردنیاز را تأمین کرده و این پروژه را به‌زودی افتتاح کنیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdxf0f.yt0o96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما