تاریخ انتشار :جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : 14124
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم:

شرکت‌کنندگان رویداد تولید محتوای دیجیتال، جهادگران تبیین هستند

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: امیدواریم لشکر سایبری رهبر معظم انقلاب در رویداد تولید محتوای دیجیتال گوشه‌ای از قدرت این نظام را به تصویر بکشد و تبدیل به جهادگران عرصه تبیین شوند.
شرکت‌کنندگان رویداد تولید محتوای دیجیتال، جهادگران تبیین هستند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانتر زاده در حاشیه بازدید از محل برگزاری رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قم در مجتمع امام خمینی (ره)، اظهار داشت: یکی از کلیدی‌ترین توصیه‌های مقام معظم رهبری در دیدار با جوانان و نوجوانان که روز گذشته برگزار شد قدرت تحلیل، رصد، پیگیری و توان تخصصی بود و برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال در همین راستا و قابل‌تقدیر است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اضافه کرد: تمرکز روی قصه جوانان و نوجوانان یکی از برجستگی‌های این رویداد است و تمرکز روی مباحث دیجیتال و فضای مجازی باتوجه‌به اهمیتی که دارد مثبت ارزیابی می‌شود.
وی گفت: زمانی کشورگشایی‌ها با تهدیدات جغرافیایی بود؛ اما امروز فکر و اندیشه حرف اول را می‌زند امروز فضای مجازی است که رقابت و گسترش دولت‌ها، کشورها، تمدن‌ها و فرهنگ‌ها را نشان می‌دهد. کلانتر زاده ادامه داد: امیدواریم این لشکر سایبری رهبر معظم انقلاب گوشه‌ای از قدرت این نظام را به تصویر بکشد و تبدیل به جهادگران عرصه تبیین شوند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcba8b8.rhba5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما