تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب : 14057
مدیر منطقه سه شهرداری قم از آغاز مرحله دوم ایمن‌سازی ترافیکی بلوار شهید خداکرم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به  واحد خبر منطقه سه شهرداری قم، مهرداد روحانی وزیری با اشاره به اقدامات حوزه ایمن‌سازی بلوار شهید خداکرم اظهار داشت: برای رفاه و ایمنی زائران و همشهریان شهر قم که از محور بلوار شهید خداکرم تردد دارند، اقدامات بسیار مهمی انجام‌شده که در حال حاضر علاوه بر عملیات اجرایی زیرسازی و روکش آسفالت، در ادامه اقداماتی در حوزه‌های ترافیکی و ایمن‌سازی این محور در چند فاز شروع شده است.
به گفته وی، در مرحله نخست ایجاد سرعت کاه های مصوب در 5 فاز مانند مقابل سازمان اتوبوس‌رانی، مقابل پایانه مرکزی مسافربری و هنرستان والفجر در مسیر رفت‌وبرگشت انجام‌شده است.
مدیر منطقه سه شهرداری قم خاطرنشان کرد: در فاز دوم تقویت تابلوها و علائم جان‌پناه در مسیر وسط و  سپس نصب تابلوهای گردش‌به‌چپ ممنوع، چراغ‌های چشمک‌زن، ورودی‌های یک‌طرفه در مسیرهای کندرو در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه مرحله دوم ایمن‌سازی آغازشده است، مطرح کرد: در حال نصب علائم ترافیکی از ابتدای پل شهید دستغیب در رفیوژ وسط مشغول به عملیات نصب علائم هستیم.
روحانی وزیری اضافه کرد: در مرحله پایانی جهت تردد ایمن و هوشمند در این مسیر اقدامات مهمی شامل  نصب دوربین‌های ثبت تخلف انجام خواهد شد که در برنامه چند ماه آینده قرار دارد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcguz9q.ak9tn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما