تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۶
کد مطلب : 13473
مدیر منطقه سه شهرداری قم، پروژه‌های شاخص این منطقه را تشریح کرد و گفت: شهربازی شهدای 72 تن به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه سه شهرداری قم، مهرداد روحانی وزیری با بیان اینکه منطقه سه با جمعیت تقریبی 188 هزار نفری 19درصد جمعیت کل قم را تشکیل می‌دهد، اظهار داشت: پروژه‌های متعددی در شش‌ماهه نخست در این منطقه صورت گرفته و برخی هم  در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه یکی از پروژه‌های شاخص، بهسازی، زیرسازی و روکش آسفالت بلوار شهید خداکرم است، خاطرنشان کرد:  برای این پروژه 300 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی‌شده است.
مدیر منطقه سه شهرداری قم با تأکید بر اینکه یکی از پروژه‌های بزرگ منطقه که از ابتدای سال آینده عملیات اجرایی آن شروع می‌شود، پروژه کمربندی حریم راه‌آهن(گمرک)است، افزود: این پروژه با مساحتی بالغ‌بر 20هزار مترمربع و دارای 120 میلیارد ریال پیش‌بینی اولیه این پروژه بوده که با هدف دسترسی مناسب مراجعه‌کنندگان به گمرک و کاهش بار ترافیکی بلوار شهید خداکرم اجرایی می‌شود.
وی اجرای پروژه لوله‌گذاری انتقال آب‌های سطحی خیابان شهید بافقی را مورد توجه قرارداد و گفت: این پروژه از اقدامات بسیار مهم این منطقه بوده که در فصل بارندگی دچار آب‌گرفتگی در این محدوده شاهد بوده که هم‌اکنون این موضوع برطرف شده است
روحانی وزیری ادامه داد: پروژه بهسازی و اصلاحات پارک‌سوار شمالی، عملیات زیرسازی و آسفالت مسیر بلوار شهید سپهبد سلیمانی، اصلاح هندسی مسیرهای ورودی به بلوار شهید سلیمانی و همچنین پازل آخر این بلوار حدفاصل پل فرهنگیان تا میدان شهید بیطرفان که با اعتباری بالغ‌بر 240 میلیارد ریال بوده صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: در حوزه زیرسازی و آسفالت سطح منطقه که با هدف رضایت مردم و تسهیل در عبور و مرور، پوشش و زیرسازی روکش آسفالت صورت گرفته نیز همچنان با قدرت در حال اجرا خواهد بود.
به گفته وی، منطقه سه پروژه‌های متعددی در حال اجرا دارد که می‌توان به مجتمع خدماتی، فرهنگی و رفاهی آبشار اشاره کرد که در شش‌ماهه پایان سال آماده بهره‌برداری کامل بوده و قابل‌افتتاح است.
مدیر منطقه سه شهرداری قم در پایان اذعان کرد: از اخبار خوب برای ساکنین منطقه سه و همچنین شهروندان شهر مقدس قم می‌توان به افتتاح شهربازی بزرگ شهدای 72 تن اشاره کرد که شهرداری منطقه سه در افتتاح این امر نقش بسیار مهم و کلیدی رو ایفا می‌کند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchxknz.23nxqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما