تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۲
کد مطلب : 14022
مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، اقدامات شهرداری قم در هفته نکوداشت پدافند غیرعامل را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سوم الی دهم آبان ماه سال جاری به‌عنوان هفته نکوداشت پدافند غیرعامل نام‌گذاری گردیده و شعار محوری این هفته " ایران پایدار، به وسعت ایمان به بلندای امید " نام‌گذاری شده است،
در همین راستا مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز اقدامات و برنامه‌های شهرداری قم در حوزه پدافند غیرعامل را تشریح کرد.
مهدی برزویی خواه با بیان اینکه پدافند غیرعامل یک رویکرد است و بسیاری از اقدامات شهرداری قم از جمله ایجاد دسترسی‌های جدید، بازگشایی معابر، ایمن‌سازی محیط‌های شهری و... در راستای اصول و ملاحظات پدافند غیرعامل قرار دارد، گفت: ازاین‌رو با توجه به اینکه فعالیت‌های شهرداری مستمر و بدون تعطیلی است؛ اقدامات شهرداری قم صرفاً محدود به ایام هفته نکوداشت پدافند غیرعامل نیست.
وی خاطرنشان کرد: به منظور ترویج موضوع مهم پدافند غیرعامل در سطح شهر اقدامات اختصاصی در ایام این هفته توسط مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم برنامه‌ریزی شده است.
مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم ادامه داد: برگزاری رزمایش پدافند شیمیایی با موضوع نشت مواد خطرناک، طراحی، نصب و اکران بنرهای گرامی داشت هفته در سطح شهر، نصب پوسترهای آموزشی و ترویجی پدافند غیرعامل در اتوبوس‌های شهری، پخش کلیپ‌ها و فایل‌های تصویری مرتبط با پدافند غیرعامل در تلویزیون‌های شهری، اجرای دوره‌های آموزشی مشترک و تخصصی پدافند غیرعامل با همکاری شرکت گاز استان، پست‌بانک و سازمان برنامه‌ریزی استان ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای نکوداشت این هفته است.
وی اضافه کرد: ارائه نکات آموزشی مرتبط با پدافند غیرعامل به دانش آموزان در قالب دو طرح آموزشی کودکان آماده در مدرسه (کام) و مدرسه آماده، برگزاری  جلسه کمیته پدافند غیرعامل شهرداری قم و... برخی از اقدامات اجرایی این مرکز به منظور گرامی داشت هفته پدافند غیرعامل است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdciruaz.t1a5r2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما