تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب : 13952
مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان درآمد منطقه چهار طی ۶ ماهه نخست سال جاری محقق شده که هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان نقدی و ۴۰۰ میلیارد تومان نیز غیر نقدی است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علیرضا اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به تلاش برای تحقق درآمدهای این منطقه، اظهار کرد: طی ۶ ماهه نخست سال وضعیت مناسبی ازنظر منابع درآمدی داشتیم اما اکنون مشکلاتی ایجاد شده است، زیرا شهروندان بیشتر در زمان اختصاص تخفیف و کاهش عوارض مراجعه می‌کنند.  
وی در خصوص درآمد منطقه چهار شهرداری قم از محل بند "ت" تبصره ۶ قانون بودجه افزود: نزدیک به ۷۰۰ پرونده طی ۶ ماهه نخست سال جاری در منطقه چهار قم وجود داشت که پیگیری آن برای سرمایه‌گذار به صرفه بود و از ابتدای سال که ابلاغیه آن مشخص شد تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر مراجعه کرده و حدود ۲۰۰ نفر تعیین تکلیف شده‌اند و باقیمانده نیز ازآنجایی‌که تا پایان آذرماه زمان دارند، در روزهای باقیمانده مراجعه می‌کنند.  
مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان درآمد منطقه چهار طی ۶ ماهه نخست سال جاری بوده است که هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان نقدی و ۴۰۰ میلیارد تومان نیز غیر نقدی است و بودجه نقد و غیر نقد نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.  
وی ‌عنوان کرد: با توجه به پروژه‌های عظیمی که در سطح منطقه چهار تعریف شده از جمله پل نیک‌اندیش، گذر فردوسی و باغ گیاه‌شناسی، در تلاشیم تا علاوه بر اینکه خدمات ماهیانه در زمینه فضای سبز و نظافت به‌خوبی انجام شود، بتوانیم این پروژه‌ها را به‌خوبی پیش ببریم و خوشبختانه پروژه‌ها ۱۰ درصد نسبت به کنترل پروژه و درآمد نقد و غیر نقد نیز ۲۵ درصد جلوتر است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcj8hev.uqetizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما