تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب : 13918
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر حمایت مردم ایران و شهر قم از مردم فلسطین و نوار غزه، گفت: کشورهای مدعی حقوق بشر امروز شرمنده آرمان‌های حقیقی و انسانی هستند و باید پاسخگوی آیندگان باشند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری نرجس نیازمند با توجه به کشتار بی‌رحمانه مردم نوار غزه به‌خصوص زنان و کودکان اظهار داشت: کشتن غیرنظامیان به‌خصوص زنان و کودکان نشانه رذالت رژیم منحوس صهیونیسم است.
وی با خطاب قرار دادن کشورهای مدعی حقوق بشر افزود: آیا حمایت از رژیمی که کودکان و زنان بی‌دفاع را در خانه‌هایشان می‌کشد با معیارهای شعارگونه شما در رعایت حقوق بشر تضادی ندارد؟ آیا شما از مردم جهان و تاریخ شرمنده این حمایت و پشتیبانی از رژیم صهیونیسم نیستید؟.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر مقدس قم تصریح کرد: چطور می‌شود مدعی حقوق بشر و آزادی شد اما چشم‌ها را به روی جنایتی به این بزرگی حتی کشتار مجروحان در بیمارستان‌ها بست و مردم بی‌گناه را در تحریم آب، غذا و دارو نگه داشت.
وی که حمایت از مردم غزه را وظیفه‌ای انسانی عنوان کرد گفت: مردم ایران و به‌خصوص مردم عدالت‌طلب قم نمی‌توانند در برابر این جنایت سکوت کرده و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام می‌کنند.
نیازمند در پایان تأکید کرد: کشورهای مدعی حقوق بشر امروز شرمنده آرمان‌های حقیقی و انسانی هستند و باید پاسخگوی آیندگان باشند زیرا جنایتی که امروز در حال رخ دادن است هیچ توجیهی ندارد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcbw9b8.rhbf8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما