تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 13884
دبیر کمیته سیما و منظر کلان‌شهرها گفت: هدف ما برگزاری یک همایش علمی اجرایی بود که به توسعه فضاهای سبز در کشور کمک کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از ستاد خبری نخستین همایش راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر، پیام جوادیان در نخستین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر که در سالن همایش‌های دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه قم برگزار شد، اظهار کرد: هدف ما برگزاری یک همایش علمی اجرایی بود که به توسعه فضاهای سبز در کشور کمک کند.
وی با اشاره به اینکه بیش‌تر شهرهای کشور حاشیه کویر هستند، مطرح کرد: درنتیجه چنین همایش‌هایی می‌توانند بسیار کارگشا باشند.
دبیر کمیته سیما و منظر کلان‌شهرها با بیان اینکه مقالات کاربردی به دبیرخانه همایش رسیده است، عنوان کرد: امیدواریم مدیران از این مقالات بهره لازم را ببرند.
وی با اشاره به اینکه دبیرخانه کمیته سیما و منظر و فضای سبز شهری در سازمان سیما و منظر شهرداری قم راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: توسط این دبیرخانه چهارمین نشست تخصصی را به صورت آنلاین برگزار کردیم.
جوادیان با بیان اینکه هفته گذشته نشستی با موضوع شاخص‌های قراردادی نگه‌داری فضای سبز در مشهد داشتیم، تصریح کرد: این مسیر و نشست‌های تخصصی ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته در شهر قم میزبان کلانشهرها بودیم، یادآور شد: امیدواریم با انتقال تجربیات و بیان مطالب و دستاوردها شاهد بهره‌مندی بیش‌تر از این جلسات باشیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdoj0f.yt0sj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما