تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 13883
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بیرجند گفت: بهره‌مندی و استفاده از توان و ظرفیت گروه‌های مردمی و جهادی بایستی از اولویت‌های سازمان‌های فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری‌ها باشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم، محمد رمضانی در حاشیه حضور در دومین نشست مدیرعاملان سازمان‌های فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری‌های کشور که به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می‌شود، در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد: در این نشست هم‌اندیشی، از تجارب و اندوخته‌های سایر شهرهای کشور در خصوص مباحث فرهنگی و اجتماعی بهره‌مند می‌شویم و امیدواریم که برگزاری این نشست‌ها تداوم داشته باشد.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بیرجند مطرح کرد: یکی از اصلی‌ترین محورهای این نشست، بهره‌مندی از ظرفیت و پتانسیل مساجد در امور فرهنگی و اجتماعی است که ما اگر بتوانیم در این فعالیت‌ها از گروه‌های جهادی و مردمی استفاده کنیم، قطعا بازوان توانمندی برای کمک در برپایی برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و ورزشی خواهند بود.
وی با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در شهر بیرجند، ابراز کرد: بهره‌مندی و به‌کارگیری توان گروه‌های مردمی و جهادی که بسیاری از آنها در پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد هستند، از اولویت‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بیرجند است که این اتفاق در کنار خیرات و برکات بسیار آن، موجب افزایش همبستگی بین مردم و مسئولان و کاهش فاصله بین دولت و مردم می‌شود.
رمضانی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به نامگذاری «روز قم» خاطر نشان کرد: نامگذاری روزها به نام شهرها در کشور فرصتی مهیا می‌کند تا ظرفیت‌‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، گردشگری و... آن شهر دیده شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcc14qs.2bq148laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما