تاریخ انتشار :جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : 13776
مادر شهیدان زین الدین عنوان کرد؛

اقدامات فرهنگی شهرداری قم قابل تقدیر است

مادر شهیدان زین الدین در دیدار با مسئولان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم با اشاره به حضور معنوی شهدا در جامعه گفت: برای کار فرهنگی از سیره شهدا الگو بگیرید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان فرهنگی‌ اجتماعی، ورزشی شهرداری قم، سید مجتبی سبحانی ثابت، عضو شورای شهر قم و حجت الاسلام طباطبایی نژاد سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری قم به همراه مدیران این سازمان با حضور در منزل شهیدان زین الدین ضمن دیدار با مادر شهیدان گرانقدر، مراسمی برای سالروز تولد شهید زین الدین انجام گرفت.
در این دیدار حجت الاسلام طباطبایی نژاد با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در روز قم عنوان کرد: پیرامون گرامیداشت یاد و نام شهدا، شب گذشته تولد شهید مهدی زین الدین در محل خانه موزه شهیدان زین الدین با حضور خانواده و فرزندان شهدای مدافع حرم برگزار شد که در ادامه مراسمات و برنامه‌های روز قم بود.
مادر شهیدان زین الدین در ادامه این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری و مجموعه فرهنگی شهرداری و در توصیه‌ای به مسوولان سازمان فرهنگی اظهار داشت: از اقدامات شهرداری در زمینه فرهنگی تقدیر می‌کنم و توصیه من به شما آن است که با توجه به حضور معنوی شهدا در جامعه ما برای کار فرهنگی از سیره شهدا الگو بگیرید و نگاهتان به سبک زندگی و وصتینامه آن‌ها باشد

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcd950f.yt0s56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما