تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب : 13721
عضو شورای اسلامی شهر قم خواستار میانجی‌گری استانداری در تعامل مدیریت شهری با سایر نهادها شد و گفت: متأسفانه امروز بعضی از ارگان‌ها مقابل مدیریت شهری هستند که استاندار محترم می‌تواند این مشکل را حل کرده و راه تعامل را بین دستگاه‌ها باز کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ماشاالله سعادتمند در دیدار سید محمد آقامیری استاندار قم، نقش مدیریت شهری را در توسعه شهر موردبررسی قرارداد و اظهار داشت: امروز توان و جایگاه مدیریت شهری در توسعه و پیشرفت شهر اثبات‌شده است و این پتانسیل نیاز به حمایت دارد.
وی با تأکید بر پذیرش نقش مدیریت شهری و شوراها در باور مدیران استانی افزود: مدیران استانی باید در گام نخست به توانایی‌های شورای شهر و شهرداری باور داشته باشند تا بتوانند حمایت لازم را از این نهاد داشته باشند.
عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: دغدغه شورای شهر به‌خصوص در دوره ششم توسعه شهر و پاسخگویی به مطالبات مردم بوده و در این راه با توجه به سند چشم‌انداز حرکت می‌کند و نیاز به هم‌افزایی بین دستگاه‌ها برای توسعه شهر است.
وی در پایان خواستار میانجی‌گری استانداری در تعامل مدیریت شهری با سایر نهادها شد و گفت: متأسفانه امروز بعضی از ارگان‌ها مقابل مدیریت شهری هستند که استاندار محترم می‌تواند این مشکل را حل کرده و راه تعامل را بین دستگاه‌ها باز کند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdf50f.yt0sx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما