تاریخ انتشار :جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : 13699
معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با اشاره به فعالیت ۸۰ مرکز مشاوره با محوریت مساجد در این استان گفت: یکی از موثرترین روش‌ها برای جلوگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارائه مشاوره و تبلیغ چهره به چهره است.
۸۰ مرکز مشاوره مسجدمحور در قم فعال است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ابوالقاسم مقیمی پنجشنبه شب در آیین افتتاحیه پنجمین دوره استانی تربیت راهنمای خانواده در فرهنگسرای جوان قم افزود: در سال‌های اخیر راه‌های مختلفی برای برخورد با آسیب‌های اجتماعی پیش‌بینی شده اما بهترین روش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی «مربی محور» عمل کردن و برگزاری دوره آموزشی است که پس از آن ارائه مشاوره و تبلیغ چهره به چهره بسیار اثرگذار می‌باشد.
وی با تاکید بر میزان اهمیت و نقش مشاوره بین عموم مردم عنوان کرد: انجام مشاوره فردی یکی از بهترین روش های رفع و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی است و برگزاری دوره‌های آموزشی برای مشاوران به صورت مداوم و پیوسته با پرداختن به موضوعات و مسائل روز جامعه، بسیار راهگشا است.
وی عنوان کرد: با برگزاری دوره‌هایی همچون تربیت راهنمای خانواده در واقع متدینین جوان برای برخورد با آسیب‌های اجتماعی آموزش می‌بینند و با دانش و علم لازم و روحیه جهادی به نقش‌آفرینی در این زمینه می پردازند.
مقیمی بیان کرد: امید است این دوره، پیشران خوبی برای حل آسیب‌های اجتماعی در استان قم باشد؛ در قرارگاه ۱۹ دی اجتماع دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و دولتی استان را در حوزه آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی دور هم گرد آمده اند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchw-nz.23nxwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما