تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۷
کد مطلب : 13694
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: ماه گذشته، 34 هزار و 784 تماس مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ در رابطه با موضوعات مختلف برقرار شده است.
برقراری بیش از 34 هزار تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در شهریورماه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به عملکرد و اطلاعات سامانه ۱۳۷ در شهریورماه اظهار داشت: از 34 هزار و 784 تماس مردمی با سامانه ۱۳۷، بیشترین درخواست موضوع گروهی، نظافت با دو هزار و ۵۰۰ تماس بوده که بیشترین درخواست برای منطقه 6 گزارش‌شده است.
وی افزود: هزار و ۳۰۰ تماس مربوط به فضای سبز صورت گرفته بود که شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ آن را به مسئولان گزارش کردند، و همچنین از موضوعات مهم درخواست شده ۸۵۰ مورد درخواست جمع‌آوری خاک و نخاله و ۸۲۰ مورد زباله و ضایعات گزارش‌شده بود.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: گروه موضوعات آسفالت، سد معبر، حیوانات، اتوبوس‌رانی، انهار، زیباسازی، جمع‌آوری و نصب، شست‌وشو، ساخت‌وساز، ترافیک، کارگران، تعمیر شوارع، تقدیر و تشکر و آسیب‌های اجتماعی نیز به ترتیب از تماس‌های تلفنی پرتکرار سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در شهریورماه سال جاری است.
کلانترزاده در راستای پاسخگویی مناطق هشت‌گانه به شهروندان، تأکید کرد: منطقه پنج و هشت شهرداری قم با پاسخگویی 100 درصدی به پیام‌های شهروندان بالاترین رتبه و عملکرد را در شهریورماه سال ۱۴۰۲ به نام خود ثبت کرده است و چهار منطقه با ۹۷ درصد پاسخگویی عملکرد درخشانی را از خود برجای گذاشته‌اند.
وی اضافه کرد: در میان سازمان‌های تابعه شهرداری، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و سازمان آرامستان‌ها با عملکرد 100 درصدی بهترین عملکرد را میان شهروندان از خود برجای گذاشته‌اند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی مردم با شهرداری است و راهنمایی‌های لازم در خصوص درخواست‌های شهروندان انجام می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcc0eqs.2bq1o8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما