تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب : 13677
مادر شهیدان زین‌الدین گفت: شهر قم در سال‌های اخیر با تلاش‌های دکتر سقائیان نژاد و مجموعه شهرداری تفاوت‌های زیادی با گذشته پیدا کرده و قم شهری مجهز، بزرگ و پیشرفته شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری زینب اسلام دوست در دیدار سقائیان نژاد شهردار و مدیران استانی و شهری، با اشاره به موفقیت‌های شهرداری قم در سال‌های گذشته اظهار داشت: شهر قم در سال‌های اخیر با تلاش‌های دکتر سقائیان نژاد و مجموعه شهرداری تفاوت‌های زیادی با گذشته پیدا کرده و قم شهری مجهز، بزرگ و پیشرفته شده است.
وی با بیان اینکه شهر قم خانه حضرت معصومه(س) است، ابراز کرد: شهدا زنده، شاهد و ناظر فعالیت‌های ما هستند و با تمسک به شهدا می‌توان کارها را به خوبی پیشبرد.
مادر شهیدان زین‌الدین اضافه کرد: از روزی که مقدمات خانه موزه شهیدان زین‌الدین پیگیری شد دغدغه این بود که این مکان صرفاً برای شهیدان زین‌الدین نباشد و باید نام و یاد دیگر شهدا نیز زنده نگه داشته شود.
وی با تأکید بر اینکه خانه موزه شهیدان زین‌الدین از نظر موقعیتی مناسب ولی به علت بافت محله با مشکل پارکینگ روبروست، یادآور شد: شهرداری برای این خانه موزه اقدامات مهم و شاخصی انجام داده که جای تقدیر دارد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcd590f.yt0s56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما