تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۷
کد مطلب : 13667
معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران از حمایت‌های شهرداری قم در حوزه خدمات، فرهنگی و حمل‌ونقل تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ابراهیم صدوقی با حضور در یکصد و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، میزبانی مسجد مقدس جمکران در ایام اربعین را موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: امسال ستاد مردمی در مسجد مقدس جمکران از روز اول شهریور تا 31 شهریور به زائران خدمات ارائه داد.
وی نگاه مسجد مقدس جمکران در ایام اربعین را نگاهی تکمیلی دانست و افزود: اسکان زائران و مسافران در ایام اربعین در مسجد مقدس جمکران در شبستان امام حسن عسگری(ع) به مساحت 8 هزار مترمربع و دو هزار مترمربع سایر صحن‌های محصور مدیریت شد.
معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران ادامه داد: 260 خادم برادر و 230 خادم خواهر در این ایام حضور داشتند و درمجموع 605 هزار و 615 پرس غذای گرم در مسجد مقدس جمکران طبخ شد.
وی تعداد افراد حاضر در کادر درمان را نیز 295 نفر اعلام کرد و گفت: 50 طلبه مسلط به زبان نیز در این مدت حضور داشتند که کار فرهنگی و تبلیغی را انجام می‌دادند.
وی در پایان با تشکر از همکاری و حمایت شهرداری قم تأکید کرد: شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی به‌صورت مستقیم با مسجد همکاری داشتند که این همکاری در حوزه خدمات، فرهنگی و حمل‌ونقل بود که قابل‌تقدیر است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccmeqs.2bq1e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما