تاریخ انتشار :جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب : 13617
دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم در پیامی فرارسیدن 7 مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی را به تلاشگران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم تبریک گرفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری متن پیام تبریک دکتر سقائیان نژاد همزمان با 7 مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی به آتش‌نشانان قمی به شرح زیر است:
ابراهیم‌وار به دل آتش زدن و آغوش خود را بر روی خطر گشودن برای نجات هم‌نوعان، روحی بزرگ می‌خواهد و همتی بلند از جنس ایثار و گذشت که از پرشکوه‌ترین مظاهر جمال و جلال انسانیت است و تنها انسان‌های بزرگ توان فتح و صعود به این قله شامخ را دارند.
اهمیت ایثار برای آدمیان آنچنان است که کلام‌الله مجید، ایثار جان را معامله با خدا می‌دانند و به بهای بهشت از آن یاد می‌کند: إِنَّ اللّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِينَ أَنفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ.
ایثار، شجاعت و فداکاری از جمله شاخص‌هایی است که تجلی انسانی آن را در آتش‌نشانان می‌توان به بهترین و غنی‌ترین شکل یافت و رشادت‌های آنان را در هنگام نبرد با خطر به نظاره نشست.
هفتم مهر ماه سالروز شهادت آتش‌نشانان حاضر در عملیات اطفاء حریق پالایشگاه نفت آبادان و روز آتش‌نشانی و ایمنی را گرامی می‌دارم و فرا رسیدن این روز را به تمامی تلاشگران این عرصه به ویژه همکاران خدوم شهرداری قم در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تبریک عرض می‌نمایم.
امیدوارم در کوران حوادث، گام‌های استوار و دستان نجات‌بخش‌تان با مدد الهی همواره آرامش، سلامت و امنیت را برای شهروندان به ارمغان بیاورند و در پناه خداوند، مصون از گزند حوادث تلخ و شیرین باشید.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchq-nz.23nxzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما