تاریخ انتشار :جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : 13605
کارشناس مسائل مذهبی با بیان این که جامعه روحانیت حضور درخشانی در جنگ تحمیلی داشت، گفت: جنگ تحمیلی در دفاع از وطن و اسلام بود و از همین رو حضور روحانیون در جبهه‌ها چشمگیر بود.
جامعه روحانیت حضور درخشانی در جنگ تحمیلی داشت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام عباس قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به هفته دفاع مقدس و ضرورت زنده نگه‌داشتن این هفته اظهار داشت: دفاع مقدس به‌خاطر این مقدس است که مظلوم واقع شده است و تقریباً تمام دنیا علیه حقانیت ما جنگ به راه انداختند و در این میان برخی از کشورها دانسته و برخی از کشورها ندانسته تحت‌فشار کشورهای غربی علیه کشور ما شدند.
وی به حضور روحانیون در جبهه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: جنگ تحمیلی در دفاع از وطن و اسلام بود و از همین رو حضور روحانیون در جبهه‌ها چشمگیر بود.
حجت‌الاسلام قاسمی ابراز داشت: جامعه روحانیت هم در بُعد تبلیغی و هم در بُعد نظامی در جبهه‌ها حضور پیدا کردند و شهدای شاخصی همچون شهید میثمی، کاوه، ربانی و... را تقدیم وطن و اسلام کردند.
وی به تلاش دشمنان نظام برای تحریف واقعیت‌های جنگ اشاره کرد و گفت: نیاز داریم در فضای مجازی حضور داشته و اجازه ندهیم این تحریف‌ها و دروغ‌ها به جامعه انتقال پیدا کند.
کارشناس مسائل مذهبی تصریح کرد: در تاریخ ایران همواره جامعه روحانیت پیش‌گام و پیش رو بوده است که از شهیدان مدرس، شیخ فضل‌الله نوری، نواب گرفته تا شهدای روحانی انقلاب همه‌ و همه در مسیر دفاع از مردم مظلوم ایران به شهادت رسیدند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcenp8z.jh8x7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما