تاریخ انتشار :پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۱۵
کد مطلب : 13580
آئین معارفه معاون جدید برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم، مدیر منطقه یک، مدیر منطقه هشت و مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری آئین معارفه معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم، مدیر منطقه یک، مدیر منطقه هشت، رئیس دفتر شهردار و مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم با حضور دکتر سقائیان نژاد شهردار قم و دیگر مدیران شهری برگزار شد.  
در این آئین از زحمات سید ابوالفضل اسماعیلی، معاون سابق تقدیر و مجید محمدرضا خانی به‌عنوان معاون جدید برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم معرفی شد.  
همچنین در این جلسه محمدحسین علی‌اکبری به‌عنوان مدیر منطقه یک، علیرضا مظفری به‌عنوان مدیر منطقه هشت و محسن صادقی امینی به‌عنوان مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم معرفی شد.  
شهردار قم در این آئین با اشاره به اینکه جابجایی مسئولیت‌ها فرصتی برای بازنگری در عملکرد افراد است گفت: در شهرداری قم حرکت بدون برنامه و چشم‌انداز از کسی پذیرفته نیست.  
سید مرتضی سقائیان‌نژاد افزود: برنامه محوری مهم‌ترین اصلی است که در حرکت شهرداری قم باید به آن توجه شود و نظام ارزیابی عملکرد با چشم‌انداز و برنامه‌های عملیاتی باید تطبیق داده شود.  
وی با اشاره به اینکه منطقه پردیسان یکی از مناطق بسیار مهم شهر قم است گفت: مدیر این منطقه باید با ائمه جماعات و امام‌جمعه پردیسان همکاری نزدیکی داشته باشد.  
شهردار قم همچنین به اهمیت منطقه یک شهرداری قم اشاره کرد و افزود: خدمت‌رسانی به این منطقه که مردم اصیل قم در آن ساکن هستند، امری مهم و حساس است.  
اهمیت ارتقای کارآمدی نیروی انسانی در شهرداری قم
مجید محمدرضا خانی، معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم هم در این جلسه با اشاره به اهمیت مسئله برنامه راهبردی در شهرداری قم گفت: موضوعاتی مانند فرهنگ سازمانی و رفتار سازمانی از مسائل اساسی در یک مجموعه بزرگ است.  
مدیر منطقه هشت شهرداری قم نیز در این جلسه بر اهمیت احیای منابع ملکی شهرداری در پردیسان برای خدمت شایسته به اهالی این منطقه تأکید کرد.
مدیر منطقه یک شهرداری قم نیز با اشاره به همکاری همه‌جانبه شهرداری قم با طرح‌های ملی ساخت مسکن گفت: شهرداری تمام تعهدات خود را در این مسئله انجام داده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgzn9q.ak9w74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما