تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب : 13503
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: با توجه به مطالبات شهروندان و افزایش نیازهای ساماندهی مقاطع عرضی معابر، دستورالعمل کاملی در شهرداری قم برای این موضوع تدوین شد.
دستورالعمل ساماندهی مقاطع عرضی معابر شهر قم تدوین شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری رضا خانه‌زاد یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، در خصوص رنگ‌آمیزی خط‌کشی‌ها اظهار داشت: باید موضوعات منطقه محور باشد و تا جایی که منطقه توانایی دارد خط‌کشی‌ها بارنگ دوجزئی انجام می‌گیرد تا رنگ به‌سادگی محو نشود.  
وی گفت: از ابتدای سال تاکنون خط‌کشی عابر پیاده به طرز قابل‌توجهی افزایش‌یافته و بیش از ۵۵۰ هزار مترمربع طول، خط‌کشی شده که نسبت به سال گذشته افزایش قابل‌توجهی داشته است.  
وی با اشاره به اهمیت دوام خط‌کشی معابر افزود: خط‌کشی عرضی مدارس بارنگ دوجزئی در اولویت است و سپس به رنگ‌آمیزی بخش‌های بعدی اقدام می‌شود.  
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم عنوان کرد: در جلسه کمیته فنی شورای ترافیک مشاهده شد که درخواست‌های سلیقه‌ای برای درخواست سرعت گاه‌ها داده می‌شود که صحیح نیست، بنابراین حوزه حمل‌ونقل ملزم شدند که دستورالعملی بر اساس کاربری‌ها و نیازهای عرضی تهیه و مناطق بر اساس این دستورالعمل اقدام کنند.  

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcbfsb8.rhbfgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما