تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب : 13491
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرداری قم، برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی با مشارکت شهرداری قم را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید با اشاره به برگزاری تجلیل از یک‌میلیون پیشکسوت ایثار، شهادت و مقاومت در سراسر کشور اظهار داشت: شهرداری قم در این آیین مشارکت خواهد داشت.
وی از مشارکت با کنگره ملی شهدای استان در برگزاری نخستین جشنواره ملی فیلم مستند ۱۷ خبر داد و افزود: مسئولیت کمیته روابط عمومی و تبلیغات نخستین جشنواره ملی فیلم ۱۷ و به‌تبع آن فضاسازی شهری، مدیریت سایت جشنواره و اطلاع‌رسانی در این زمینه با اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری است.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداری و کارمندی امام حسن مجتبی(ع) شهرداری قم ادامه داد: در رژه ماندگار 31 شهریور نیز شهرداری قم با اجرای خط‌کشی، آماده‌سازی جایگاه در پیرامون مسجد مقدس جمکران و تمهیدات لازم دیگر مشارکت خواهد داشت.
وی با بیان اینکه فضاسازی صحن جامع مهدوی نیز با مشارکت شهرداری قم صورت خواهد گرفت، یادآور شد: نمایشگاه هفته دفاع مقدس نیز با مشارکت جدی بخش‌های مختلف شهرداری قم اعم از معاونت خدمات شهری، منطقه ۴ شهرداری، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری و ... در باغ‌موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا می‌شود.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه آیین تجدید بیعت با آرمان‌های امامین انقلاب و شهدا به همراه همایش بصیرت افزایی همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم و مدیران و بسیجیان شهرداری در آرامستان بهشت معصومه(س) برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این آیین ضمن ادای احترام و مدد از شهدا، برنامه تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا نیز انجام خواهد شد.
وی از فضاسازی مناسب شهر مقدس قم به‌عنوان شهر قیام و اقامه خبر داد و گفت :به همت همکاران در مناطق ۸ گانه و سازمان‌های متولی و همچنین اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل فضاسازی خوبی در هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی انجام خواهد شد.
کلانترزاده با اشاره به نواختن زنگ مهر و زنگ مقاومت در مدارس سطح شهر اضافه کرد: این زنگ با حضور دکتر سقائیان نژاد شهردار و مدیران مناطق در مدارس شاخص شهر قم نواخته می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchzknz.23nxwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما