تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : 13442
معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم گفت: امسال هماهنگی‌هایی خوبی در قرارگاه مردمی اربعین استان قم صورت گرفت و آرامش خوبی در خدمت‌رسانی به مردم را شاهد بودیم.
قرارگاه مردمی اربعین استان قم در خدمت‌رسانی به زائران اربعین درخشید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ابوالقاسم مقیمی در حاشیه مراسم شکرانه خدمت به زائرین اربعین حسینی، قرارگاه مردمی اربعین استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار داشت: استفاده از ظرفیت مردمی در چند سال اخیر رنگ و بوی جدیدی به خودش گرفته به‌طوری‌که در استان نهادهای مردمی و تشکل‌های مردم‌نهاد را به‌عنوان ارگان رسمی خدمات‌دهی به مردم می‌پذیرند.
وی ادامه داد: خدمت‌رسانی به این خیل عظیم زائران بدون مشارکت نهادهای مردمی‌شدنی نیست.
مقیمی تصریح کرد: این که دستگاه‌های دولتی را از تصدی‌گری دور کنیم، یکی از بزرگ‌ترین دستاورد ما در دولت آیت‌الله رئیسی در قم است که در مناسبت‌ها کار را به خود مردم بسپاریم.
وی بیان داشت: امسال هماهنگی‌هایی خوبی صورت گرفت و آرامش خوبی در خدمت‌رسانی به مردم را شاهد بودیم.
معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم تأکید کرد: ابتکار قرارگاه مردمی اربعین در اطلاع‌رسانی و هدایت زائران بود به‌طوری‌که نیروهای قرارگاه به‌خوبی زائران را هدایت کردند و از سردرگمی آن‌ها جلوگیری کردند.
وی تصریح کرد: در سال های آینده با بهره‌گیری از تجربیات امروز باید سازماندهی بیشتری رقم بزنیم و با استفاده بیشتر از خدمات غیرحضوری بتوانیم با مشکلات کمتری روبرو شویم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdxo0f.yt0so6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما