تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : 13441
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت‌رسانی به بیش از ۱۵۰ هزار نفر کار بزرگی است که توسط مردمی اربعین قم محقق شده است.
خدمات قرارگاه اربعین ارزشمند و قابل‌تقدیر است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری احمد امیرآبادی فراهانی در حاشیه مراسم شکرانه خدمت به زائرین اربعین حسینی، قرارگاه مردمی اربعین استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار داشت: قرارگاه مردمی اربعین قم چند سالی است که تشکیل شده و یکی از قرارگاه‌هایی است که واقعاً خدمات‌رسانی خوبی برای زائران اربعین حسینی دارد.
وی ادامه داد: چند صدنفری که خادم افتخاری هستند و اینجا می‌مانند همه علاقه‌مند هستند که در پیاده‌روی اربعین حضور داشته باشند؛ اما به جهت خدمت به زائران اینجا می‌مانند و این خدمات را انجام می‌دهند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: خدمت‌رسانی به بیش از ۱۵۰ هزار نفر، کار بزرگی است که توسط قرارگاه محقق شده و فقط در دستگاه امام حسین (ع) که این خدمات را می‌توان با اندک هزینه و بودجه مردمی ارائه کرد.
وی با بیان این که قرارگاه هیچ بودجه دولتی ندارد، تصریح کرد: این حرکت قابل‌تقدیر است که نیروهای مردمی خودش بیایند ، برنامه‌ریزی و مدیریت کنند و رضایتمندی زائران را نیز به همراه داشته باشد.
امیرآبادی فراهانی تأکید کرد: این مدیریت جهادی و انقلابی تنها در مکتب امام حسین می‌تواند رقم بخورد.
وی خاطر نشان کرد: من از طرف مردم قم از خادمان قرارگاه اربعین تشکر می‌کنم که باروحیه جهادی و بسیجی چندین شبانه‌روز در مواکب زحمت کشیدند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccs0qs.2bq108laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما