تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۲
کد مطلب : 13368
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: 8 جلوه زیارتی، تمدنی، انقلابی، علمی پژوهشی، ایثار و شهادت، فرهنگی هنری، گردشگری و بین‌المللی برای استان قم در نظر گرفته‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده در دومین جلسه ساماندهی مبادی ورودی شهر قم، اظهار داشت: با تأکیدات استاندار و شهردار قم، هفته گذشته جلسه‌ای برای ساماندهی ورودی‌ها در حوزه هویتی و سمعی بصری و با موضوع تبلیغی با حضور مسئولان مربوطه استانی و شهری برگزار شد.
وی با بیان اینکه راهداری موظف شده تعدادی سازه برای کارهای فرهنگی و فضاسازی‌ها در اختیار قرار دهد، یادآور شد: "قم حرم اهل‌بیت(ع)" به‌عنوان شعار محوری برای این فعالیت‌های تبلیغی در نظر گرفته‌شده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: متأسفانه برخی نگاه‌ها به حوزه فرهنگی سلیقه‌ای است و در این شرایط نمی‌توان انتظار کارهای بلندمدت در حوزه هویتی و فرهنگی و اجتماعی داشت و دستگاه‌های مختلفی در حوزه فرهنگی دارای مسئولیت بوده که آن‌چنان پای‌کار این فعالیت‌ها نیستند.
وی با تأکید بر اینکه کمیته‌ای برای تهیه محتوا تشکیل و دو رنگ طلایی و فیروزه‌ای برای شهر قم انتخاب شد، اضافه کرد: 8 جلوه زیارتی، تمدنی، انقلابی، علمی پژوهشی، ایثار و شهادت، فرهنگی هنری، گردشگری و بین‌المللی برای استان قم در نظر گرفته‌شده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcaaen6.49nei15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما