تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۸
کد مطلب : 13366
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: این سازمان آمادگی دارد در صورت واگذاری سازه‌ای ثابت مانند ایستگاه و یا ساختمان، اقدامات فرهنگی و حتی ایستگاه صلواتی دائمی در این مبادی داشته باشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد در دومین جلسه ساماندهی مبادی ورودی شهر قم، اظهار داشت: با توجه به وجود شهرک چاپ و نشر در ابتدای شهر قم و اهمیت توجه به قرآن، می‌توان سازه سمبلیکی مانند دروازه قرآن در این مسیر اجرایی کرد که هم المانی برای شهر باشد و نیز مکانی برای توقف مسافران.
وی با اشاره به اهمیت توجه به حوزه هویتی شهر قم مانند حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران، دین و شهادت، علم و اجتهاد و... در طراحی‌های مبادی ورودی شهر تصریح کرد: توجه به این هویت‌های بصری نیاز به طراحی توسط تیم‌های مشاور داشته که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی آمادگی برای مشارکت در این طراحی را دارد.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه می‌توان از دیواره‌های بعد از عوارضی به‌عنوان نگار گذر استفاده کرد، یادآور شد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم آمادگی دارد در صورت واگذاری سازه‌ای ثابت مانند ایستگاه و یا ساختمان، اقدامات فرهنگی و حتی ایستگاه صلواتی دائمی در این مبادی داشته باشد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdciqpaz.t1apq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما