تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۱
کد مطلب : 13299
مدیر منطقه ۵ شهرداری قم گفت: شهرداری برای تملک باغ‌های منطقه ۵ آمادگی داشته و به باغداران خدمات مهندسی و کارشناسی ارائه می‌دهد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری رضا رحیمی در نشست گفت‌وگوی بی‌واسطه با مردم که در مسجد امام حسین (ع) برگزار شد با اشاره به اهمیت مشارکت شهروندان در اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی اظهار داشت: اولین خواسته ما مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی منطقه است.
وی با بیان اینکه تلاش ما در تسریع هر چه بیشتر پروژه‌ها است افزود: تملک دو محور مهم خیابان حاج رضایی و خیابان شیخ حسن مثله از مهم‌ترین پروژه‌های منطقه پنج شهرداری قم است که در این عرصه به همراهی مالکان نیاز داریم.
مدیر منطقه پنج شهرداری قم ادامه داد: زیرسازی و بهسازی روکش آسفالت معابر منطقه پنج آغازشده و در جریان است.
وی با اشاره به کمبود مدرسه در این منطقه شهر قم گفت: برنامه‌ریزی برای این موضوع صورت می‌گیرد تا با مشارکت شهرداری و آموزش‌وپرورش این مشکل برطرف شود.
رحیمی افزود: ممانعت از واردکردن پساب خانگی به معبر یکی از مهم‌ترین مطالبات شهرداری از شهروندان در این منطقه است.
وی با اشاره به اینکه این موضوع از لحاظ قانونی تخلف و ازنظر فرهنگ شهروندی هم کار ناشایستی است ادامه داد: حقوق عامه بر حقوق شخص ارجح است و ما نمی‌توانیم نسبت به تضییع حقوق عامه توسط برخی از شهروندان منطقه بی‌تفاوت باشیم.
مدیر منطقه پنج شهرداری قم با اشاره به برنامه‌ریزی برای ایجاد بوستان و فضای بازی کودکان در این منطقه اضافه کرد: آمادگی تملک باغات منطقه پنج و تبدیل آن‌ها به بوستان‌های شهری داریم.
وی با اشاره به اینکه خدمات مهندسی و کارشناسی به باغداران منطقه پنج ارائه می‌شود افزود: عزم جدی مدیریت شهری برای حل مشکلات محله جمکران مشهود است.
رحیمی ادامه داد: با توجه به ردیف بودجه‌ها و منابعی که در اختیار داریم مشکلات زیرساختی این منطقه را برطرف خواهیم کرد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdnx0f.yt0sn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما