تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : 13283
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از خدمات‌رسانی و پذیرایی زائرین اربعین حسینی همه‌روزه در موکب سازمان پایانه‌های مسافربری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری زین‌العابدین قراچورلوی با توجه به حضور گسترده زائرین اربعین حسینی و اعزام این زائرین از پایانه مرکزی به مرزهای عراق اظهار داشت: به این مناسبت موکبی را با نام خادمین شهر کریمه اهل‌بیت (س) در پایانه مرکزی شهر قم بر پا کردیم.
وی ادامه داد: این موکب شامل ایستگاه صلواتی که روزانه حدود۲۰۰۰پرس غذای گرم توزیع می‌کند؛ ایستگاه توزیع چای که حدود۵۰۰۰ چای در این ایستگاه توزیع می‌شود.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به برپایی ایستگاه فرهنگی در این موکب ادامه داد: این ایستگاه فرهنگی با برنامه‌های متنوع ازجمله مراسم چهارپایانه خانی در خدمت زائرین است.
وی افزود: در ایستگاه فرهنگی سازمان با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری و معاونت حوزه علمیه استان یک مبلغ دینی در این ایستگاه به‌صورت مستمر پاسخ گوی زائرین در امر مسائل شرعی و اعتقادی و سؤالات پیرامون حجاب و عفاف بوده و حدود۳۰۰۰ بسته فرهنگی در این ایستگاه بین زائرین توزیع‌شده است.
قراچورلوی گفت: نماز جماعت، تلاوت قران کریم و مراسم عزاداری همه‌روزه در این ایام در مسجد رسول اکرم (ص) پایانه مرکزی برپا می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgwx9q.ak9w74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما