تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۹
کد مطلب : 13234
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم خبر داد:

بازنگری طرح ساماندهی ورودی شهر قم از محور جاده قدیم کاشان

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم از لزوم بازنگری طرح ساماندهی ورودی شهر مقدس قم از سمت کاشان به علت عدم امکان تحقق اجرایی خبر داد.
بازنگری طرح ساماندهی ورودی شهر قم از محور جاده قدیم کاشان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری روح اله امرالهی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مقدس قم با اشاره به توجه به عدالت اجتماعی در توزیع پروژه‌های شهری، اظهار داشت: در تمام مراحل انجام پروژه‌های شهری در حوزه‌های مختلف توجه به محلات کم‌برخوردار و ایجاد عدالت اجتماعی در دریافت خدمات از اولویت‌های مهم مدیریت شهری بوده و خواهد بود.
وی افزود: در آخرین جلسه کمیسیون شهرسازی و معماری نیز مصوب گردید تا تملک خیابان‌های شهید حاج‌رضایی و شیخ حسن مثله در اولویت تملک قرار گیرد تا با بازگشایی این مسیر تغییر قابل توجهی در چهره منطقه و محدوده مسجد مقدس جمکران داشته باشیم.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: با توجه به اینکه طرح ساماندهی ورودی شهر مقدس قم از سمت کاشان امکان تحقق اجرایی ندارد و نیازمند بازنگری است باید عطف به این مهم شرایط امروزین شهر قم و منطقه جمکران مد نظر قرار گیرد.
امرالهی در خصوص سایر مصوبات این جلسه نیز گفت: آغاز طرح باغ موزه آب در منطقه جمکران و بازنگری و ساماندهی طرح ورودی شهر قم از جاده قدیم کاشان در دستور منطقه قرار گرفته است و امید داریم در این حوزه نیز شاهد تغییرات قابل توجه و در شان مردم شریف قم و مسجد مقدس جمکران باشیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcc0iqs.2bq118laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما