تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب : 13147
عضو هیات رئیسه شورای شهر قم:

بانوان با قدرت پای‌کار نظام ایستاده‌اند

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی قم گفت: مردم و بانوان همچنان باقوت و قدرت پای‌کار انقلاب ایستاده‌اند و مدافع آرمان‌های انقلاب هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری نرجس نیازمند در حاشیه مراسم گردهمایی و دسته عزاداری هیئات مذهبی بانوان استان قم، در گفتگو با  خبرنگاران با اشاره به حرکات توهین‌آمیز اخیر علیه قرآن کریم گفت: این اقدامات توهین‌آمیز نیازمند پاسخی محکم از سوی بانوان مسلمان و مذهبی است.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده  شورای اسلامی قم ادامه داد: در همین راستا و همچنین دفاع از عفاف و حجاب، حرکت عظیم هیئات مذهبی بانوان استان قم تحت عنوان دختران زینبی_بانوان حسینی  برنامه‌ریزی شد.
وی تصریح کرد: این حضور پررنگ و پرشور نشان داد که مردم و بانوان همچنان باقوت و قدرت پای‌کار انقلاب ایستاده‌اند و مدافع آرمان‌های انقلاب هستند.
گفتنی است در پایان این گردهمایی، بیانیه‌ای صادر شد که به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین
 
(یا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لازْواجِک وَ بَناتِک وَ نِساءِ الْمُؤْمِنینَ یُدْنینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلاَبِیبِهِنَّ ذلِک أَدْنی أَنْ یُعْرَفْنَ فَلا یُؤْذَیْنَ وَ کانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحیماً)
ای پیامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو: جلباب‌ها (روسری‌های بلند) خود را بر خویش فروافکنند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند بهتر است (و اگر تاکنون خطا و کوتاهی از آن‌ها سرزده توبه کنند) خداوند همواره آمرزنده رحیم است» (سوره احزاب/آیه59)
 
با عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت دردانه اباعبدالله‌الحسین حضرت رقیه خاتون سلام الله علیها و ایام اسارت، حزن و اندوه خاندان رسالت، ما هیات مذهبی بانوان استان قم متذکر می‌شویم؛
حجاب اسلامی جزء ضروریات دین و از مؤکدات آیات و روایات معصومین می باشد و این فریضه الهی موجب حفظ عزت وکرامت زنان و ارزشگذاری به مقام زن مؤمن و صیانت از حریم و شخصیت انسانی آنان می‌شود. حجاب، ارزشی است منطبق با طبیعت انسان و برای کمال و رشد شخصیت انسانی فرض شده است تا سلامت جامعه و نفس و نسل را محقق کند.
از دیرباز مستکبران عالم و استعمارگران جهانخوار حجاب و عفاف زنان مومنه ایران سرافراز را سد راه تحقق اهداف شوم خود دانستند و تلاش کردن با استفاده از حکومت‌ فاسد و دست‌نشانده پهلوی به اغراض پلید خود دست یابند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تبلیغات گسترده در رسانه‌های شیطانی و فضای ولنگار مجازی تلاش زیادی را برای محروم ساختن زن ایرانی از این ارزش والای الهی انجام داده‌اند. اما زنان قهرمان و بیدار ایران و خصوصا بانوان عفیفه شهر کریمه اهلبیت سلام الله علیها با مقاومت در مقابل تمام این تبلیغات مسموم نشان داده اند که حاضرند از جان خود بگذرند ولی از عفت و حجاب خود هرگز.
گواه این ادعا چادر خونین هفت هزار زن شهیده انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند که چادر را کفن خود ساختند تا به پیاده نظامان فرهنگ غرب ثابت کنند که یادگار زهرا (س) نسل به نسل و قلب به قلب در این سرزمین ماندگار خواهد شد، اگرچه برای مدت کوتاهی تنی چند از زنان و دختران شهر مقدس قم فریب خورده و تیر زهرآگین تبلیغات رسانه‌های معاند ذهن و قلبشان را مجروح ساخته است اما اکثریت بانوان ایران اسلامی و شهر خون و قیام همچنان چادر را به عنوان حجاب اول خود انتخاب نموده‌اند.
و امروز ما بانوان هئات مذهبی استان قم، با اعلام انزجار از توهین به کتاب آسمانی قرآن که لاریب فیه و همچنین به تاسی از  زینب کبری سلام الله علیها و با اختیار کامل و به صورت مستقل و فقط و فقط برای بیعت با مولایمان حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و آرمان‌های حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری دور هم گرد آمده و حمایت از حجاب و عفاف را به عنوان یک ارزش بزرگ اسلامی و اخلاقی فریاد می‌زنیم و از همه بانوان کشور عزیزمان می‌خواهیم که در سایه عفت، حیا و حجاب عزتمندانه زندگی کنند و آلت دست هوسرانان و دنیا طلبان نشوند.
 والسلام علی من اتبع الهدی
جمعی از بانوان قم

خبرنگار سیده زهرا موسوی
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfeydy.w6dmjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما