تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۲۶
کد مطلب : 13118
مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر از پیگیری و رفع موانع جهت اجرای 10 طرح شاخص از محل اعتبارات اراضی 48 هکتاری قم در پیرامون حرم مطهر حضرت معصومه(س) خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری جلسه شورای سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر با حضور دکتر سقائیان نژاد شهردار  و دیگر اعضای این شورا در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد که در این جلسه مدیرعامل سازمان با ارائه گزارشی از وضعیت پروژه‌های جاری در حوزه‌های اجرا، طراحی، تملک و بازآفرینی و رونق بخشی و عملکرد سال مالی 1401، نسبت به تصویب تفریغ بودجه این سازمان اقدام شد.
همچنین نحوه اجرای10 طرح شاخص در پیرامون حرم مطهر حضرت معصومه(س) از محل منابع 48 هکتاری  و 32 هکتاری که توسط شهرداری و سایر دستگاه‌های استانی و مدیریت شهری و با هماهنگی و تسهیل گری سازمان بهسازی در حال پیگیری بوده نیز مورد بررسی گردید و جهت تسریع و هماهنگی در اجرای این طرح‌ها، مصوبات لازم جهت سیاست‌های سازمان و نحوه همکاری سایر دستگاه‌های مدیریت شهری مشخص شد.
مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر در این جلسه اظهار داشت: این طرح‌ها عملاً در پیرامون حرم مطهر به منظور ساماندهی محیطی، ایجاد زیرساخت و فضاهای مناسب شهری جهت زائرین و مجاورین بازآفرینی فضاهای شهری مرتبط با حرم مطهر بوده که در قالب 10 پروژه اصلی در ستاد بازآفرینی شهری مصوب گردیده است.
علیرضا خاکی با بیان اینکه تلاش می‌شود این طرح‌ها در مدت دو و نیم سال به سرانجام برسد گفت: با توجه به چندوجهی بودن این طرح‌ها از منظر تملک و برنامه‌ریزی جهت ساخت، در این جلسه مقرر شد تا پایان سال جاری 5 طرح که با اولویت اول آغاز شده به بهره‌برداری برسد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdjf0f.yt0sf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما