تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۳۲
کد مطلب : 13028
مدیر منطقه چهار شهرداری قم اجرای طرح‌های مختلف برای ساماندهی قبور شهدای گمنام کوه خضر به‌عنوان یک مرکز فرهنگی مهم شهر قم را موردتوجه قرار داد و گفت: در آینده نزدیک این نقطه از شهر قم به قطب فرهنگی تبدیل خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علیرضا اقبالیان همزمان با ایام روز خبرنگار با حضور در روزنامه ایمان و پایگاه خبری ندای قم در گفت‌وگو با مسئولان و خبرنگاران این رسانه، ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت یاد و خاطره حسین عبداللهی مدیرمسئول فقید این روزنامه اظهار کرد: روزنامه ایمان یکی از قدیمی‌ترین و مؤثرترین رسانه‌های مکتوب استان قم بوده که به انعکاس اخبار و رویدادهای حوزه مدیریت توجه ویژه دارد و با بیان مشکلات و کاستی‌ها عملکردها نقش خود را به‌خوبی در این حوزه ایفا نموده است.
وی بابیان اینکه بخش عمده بودجه سالیانه منطقه 4 عمرانی است و در سال جاری در غالب بودجه پیش‌بینی‌شده، 149 پروژه در دست اجرا داریم افزود: توسعه فضای سبز، تکمیل بوستان خضر، باغ گیاه‌شناسی و … نیز ازجمله مواردی است که در دستور کار این منطقه قرار دارد.
مدیر منطقه چهار شهرداری قم با تأکید بر اینکه در منطقه چهار موضوع گردشگری اهمیت بسیاری دارد، گفت: جمعیت ساکن این منطقه حدود 220 هزار نفراست ولی ازآنجاکه برخی بوستان‌های بزرگ شهری مانند بوستان خضر، علوی، کوثر و باغ پرندگان و غیره در این منطقه قرار دارد، تردد شهروندان دیگر مناطق شهری به منطقه چهار زیاد است.
وی با اشاره به اینکه توسعه خدمات در این منطقه از اهمیت بسیاری دارد، خاطرنشان کرد: تنها بافت فرسوده منطقه چهار بافت یزدانشهر است که با تسهیلات در نظر شده به دنبال تشویق ساکنین این منطقه برای نوسازی هستیم.
اقبالیان با بیان اینکه شهرداری حالت پویایی خود را دنبال می‌کند، تصریح کرد: خدمات شهرداری همواره ادامه دارد و باتوجه به هزینه‌های فعلی، اداره شهر بسیار مشکل شده است.
وی با اشاره به اینکه ماهانه 16 میلیارد تومان برای رفت‌وروب و فضای سبز شهر هزینه می‌شود، یادآور شد: شهرداری 380 عنوان کاری در سطح شهر انجام می‌شود.
مدیر منطقه چهار شهرداری قم با بیان اینکه باید شهرداری‌ها در سطح کلان کشور ویژه دیده شود، ابراز کرد: اگر شهرداری‌ها بیش از این دیده شوند، قطعاً خدمات بهتری به مردم ارائه خواهد شد.
وی اجرای طرح‌های مختلف برای ساماندهی قبور شهدای گمنام کوه خضر به‌عنوان یک مرکز فرهنگی مهم شهر قم را موردتوجه قرار داد و گفت: باتوجه به اینکه تمام این طرح‌ها کلان هستند، امکان برسد و در آینده نزدیک این نقطه از شهر قم به قطب فرهنگی تبدیل خواهد شد و گردشگرانی از اقصی نقاط کشور و حتی جهان اسلام جذب خواهد کرد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdjz0f.yt0sx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما