تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۶
کد مطلب : 13001
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم، توسعه مناطق را در شرایط مطلوبی ارزیابی کرد و گفت: موفقیت در هر کاری نیاز به تیمی قوی دارد که خوشبختانه این تیم در قم تشکیل‌شده و عملکرد این تیم خوب عامل توسعه پایدار در شهر قم بوده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ، سید ابوالفضل اسماعیلی در مراسم تکریم و معارفه مدیر منطقه 2، با تقدیر از اقدامات انجام‌شده در این منطقه اظهار داشت: اقدامات خوبی در زمان مدیریت قبلی در این منطقه انجام‌شده که قابل‌تقدیر است.
وی تغییر مدیریت را امری طبیعی در مدیریت شهری دانست و افزود: تغییر مدیریت نوعی مسابقه خدمت بوده و برای انجام کارهای بزرگ نیاز است در این مسابقه و در پست‌های مختلف ایفای نقش کنیم.
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم، کار در شهرداری را یکی از لذت‌بخش‌ترین دوران خدمت خود دانست و بیان کرد: ارتباط مستقیم با مردم و دیده شدن نتیجه کار در شهر دو عامل لذت‌بخش بودن کار در شهرداری است که قابل‌مقایسه با کار در سایر ارگان‌ها نیست.
وی توسعه شهر را نیازمند تحمل مشکلات بزرگی در شهر دانست و تصریح کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر مشکلات زیادی دارد، اما تملک و جابه‌جایی مردم بسیار کار سختی است که باید در هر تملک شهرداری این سختی را تحمل کند.
اسماعیلی تأکید کرد: اجرای هر پروژه یعنی ده ها تملک که هرکدام یک پروژه سنگین برای شهرداری و این کار در تمام مناطق به‌خوبی و با کمترین آسیب اجتماعی انجام می‌شود.
وی ادامه داد: خوشبختانه توسعه مناطق در شرایط مطلوبی قرارگرفته و از این به بعد توجه و تمرکز شهرداری در توسعه بافت فرسوده قرار دارد، به صورتی که باید برای بیش از 1600 هکتار طرح اجرا کنیم.
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم یادآور شد: اجرای هر پروژه نیاز به همراهی و هماهنگی همه اعضای گروه داشته و خوشبختانه دستگاه قضایی نیز همیشه همراه شهرداری بوده تا پروژه‌های کلان اجرایی شود.
وی توانمندی مدیران مناطق در شهر قم را با شهرداران سایر شهرها مقایسه کرد و گفت: توانمندی مدیران مناطق شهر قم با توانمندی شهرداران سایر شهرها قابل‌مقایسه نبوده و مدیران قمی بسیار توانمند هستند و به تمام مسائل شهرداری اشراف کامل دارند.
اسماعیلی در پایان تأکید کرد: موفقیت در هر کاری نیاز به تیمی قوی دارد که خوشبختانه این تیم در قم تشکیل‌شده و عملکرد این تیم خوب عامل توسعه پایدار در شهر قم بوده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcez78z.jh8x7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما