تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۲
کد مطلب : 12963
شهردار قم در پیامی، فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.
پیام تبریک شهردار قم به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری متن پیام تبریک دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است:
إِنَّ هَذَا لَهُوَ الْقَصَصُ الْحَقُّ  (آل‌عمران 62)
حقانیت و صداقت عناصر و اساس نَقل است و لازمه آن اطلاع و آگاهی برای روایتی واقعی و کامل تا زمینه‌ای شود در جهت انتقال موضوع به مخاطبی که باید آن را بپذیرد، بشناسد و مورد قضاوت قرار دهد.
برای انسان عصر امروز و در مواجهه انفجار پیام‌های ارتباطی با تنوع، گستردگی و حجم اطلاعات صواب و ناصواب، ایجاد زمینه تولید، انتشار و دسترسی به منابع اطلاعاتی با محتوای سالم از بدیهیات است.
خبر نیز به مثابه همان نَقل و روایت، راویانی نیاز دارد که عالمانه و آگاهانه با نگاهی بی‌طرف آن را به مخاطب رسانده و از سوی دیگر منعکس‌کننده نقد و نظر مخاطب باشد که این‌ وظیفه بر عهده رسانه‌ها و خبرنگاران گذارده شده است.
البته نقش و کارکردهایی اصلی خبرنگار را باید فرای صرف روایت دانست و در اموری همچون توسعه اجتماعی، ارتقای مولفه‌های فرهنگی، ایجاد گفتمان جوامع انسانی، ارتباط و تعامل آن را بسط داده و از ظرفیت آن استفاده کرد.
ضمن گرامیداشت یاد شهدای رسانه از جمله شهید والا مقام محمود صارمی و شهدای مدافع حرم رسانه‌ای، فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی اصحاب فکر و قلم تبریک گفته و از درگاه حضرت معبود سربلندی و پیروزی برایشان مسئلت دارم.
امیدوارم در مجموعه شهرداری قم و در پرتو تعامل، ارتباط و همکاری با جامعه‌ی رسانه‌ای بتوانیم موجبات پیشرفت، توسعه و تحول شهر مقدس قم را فراهم آوریم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcaeon6.49nui15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما