تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۹
کد مطلب : 12901
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از جابجایی بیش از ۷۰۰هزار نفر مسافر در چهار ماهه نخست سال جاری از پایانه‌های این سازمان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم، سیدرضاحسینی از جابجایی بیش از ۷۰۰هزار نفر مسافر با سرویس‌دهی 41 هزار دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی برون‌شهری از پایانه‌های شهر قم خبر داد
وی با بیان اینکه با توجه به مناسبت‌های موجود در چهار ماهه نخست سال جاری، شاهد حضور چشمگیر مسافرین و ارائه خدمات ویژه در این ایام بودیم اظهار داشت: در ایام ۱۴و۱۵خرداد بیش از هزار دستگاه اتوبوس از خدمات پارکینگ بهره‌مند شدند.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ادامه داد: در ایام حج تمتع امسال با سرویس‌دهی ۵۲ دستگاه اتوبوس، 2 هزار و 288 نفر زائر به فرودگاه امام خمینی(ره) از پایانه مرکزی اعزام شدند و بیش از15 هزار بدرقه کننده از خدمات پایانه بهره‌مند شدند.
وی با تأکید بر اینکه در چهارماهه اخیر146 هزار نفر زائر خارجی از خدمات سازمان پایانه‌ها در امر جابه‌جایی استفاده کردند، افزود: در ایام دهه کرامت امسال با سرویس‌دهی ۲۹۰ دستگاه اتوبوس 8 هزار و 250  نفر زائر به مشهد مقدس اعزام شدند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccsoqs.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما