تاریخ انتشار :جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۱۸
کد مطلب : 12857
مدیر منطقه چهار شهرداری قم اقدامات شهرداری منطقه 4 در ایام عزاداری حسینی را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علیرضا اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اقداماتی که توسط شهرداری منطقه 4 در ایام محرم انجام شده است، اظهار کرد: یکی از محورهای اصلی فعالیت در حوزه سیاه پوشی کامل سطح منطقه است.
وی ادامه داد: ازجمله اقداماتی که در این راستا انجام شده است می‌توان به نصب 600 عدد پرچم در ارتفاع تیرهای برق، 400 عدد پرچم دو سر چوب، 800 عدد پرچم تک چوب، 35 هزار متر طول پرچم ریسه قرمز مشکی، 50 عدد پرچم پارچه و ... اشاره کرد.
مدیر منطقه چهار شهرداری قم با بیان اینکه بیش از 30 ایستگاه صلواتی مجوز فعالیت گرفته‌اند، مطرح کرد: همچنین تعداد 150 عدد کارتن پلاست نیز برای این ایستگاه‌ها و ستاد شماره 4 عماریاسر تامین شده است.
وی با اشاره به اینکه در مجموعه شهرداری منطقه چهار تعداد 400 نفر نیرو در 6 شیفت 12 ساعته فعالیت دارند، عنوان کرد: از دیگر اقدامات شهرداری منطقه 4 می‌توان به تامین 8 هزار لیتر آب شرب بهداشتی سرد، 180 قالب یخ بهداشتی، 32 هزار لیتر آب غیر شرب برای وضو، ایجاد سایه‌بان و مه‌پاش، 25 مخزن فان و ... اشاره کرد.
اقبالیان با بیان اینکه ماشین آلات عمرانی، بابکت و جرثقیل نیز به مدت سه روز در مسیر حرکت دسته‌جات عزاداری فعال بودند، خاطرنشان کرد: در این مسیر علاوه بر شست‌وشوی مسیر حرکت دسته‌جات عزاداری اقدامات لازم جهت برپایی نماز ظهر روز تاسوعا و عاشورا نیز صورت گرفته است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccm4qs.2bqip8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما