تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب : 12797
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم از آغاز بررسی پرونده‌های مردم در دو بخش حذف و کسر پارکینگ و بند "ت" تبصره 6 خبر داد و گفت: در تدوین این دو شیوه‌نامه تلاش شده رفع مشکلات مردم بر درآمدزایی شهرداری در اولویت قرار گیرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجید متین فر در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، تدوین شیوه‌نامه اجرایی بند "ت" تبصره 6 و پارکینگ را دو اتفاق بزرگ در قم دانست و اظهار داشت: با توجه به ابلاغ قانون جدید درآمدهای شهرداری‌ها، بسیاری از کلان‌شهرها همچنان در این دو موضوع بلاتکلیف هستند.
وی حل مشکلات و بلاتکلیفی مردم را مهم‌ترین دغدغه شورای شهر و شهرداری دانست و افزود: با توجه به تصویب این دو شیوه‌نامه و ابلاغ آن از طرف کمیته انطباق، ارائه خدمات به مردم آغازشده و در کمترین زمان پرونده‌های موجود تعیین تکلیف خواهد شد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم ادامه داد: تعداد 13 هزار پرونده در حال بررسی بوده و تا امروز 4 هزار پرونده تعیین تکلیف شده است و در حال صدور پایان کارها و پاسخگوی به مردم هستیم.
وی در پایان تأکید کرد: در تدوین این دو شیوه‌نامه تلاش شده رفع مشکلات مردم بر درآمدزایی شهرداری در اولویت قرار گیرد و شهرداری با نگاه رفع مشکلات مردم این دو شیوه‌نامه را تدوین کرده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfeedy.w6d01agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما