تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب : 12749
مراسم تکریم و معارفه معاون مالی اقتصادی شهرداری قم با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم و مدیران شهرداری برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری در مراسمی با حضور رئیس شورای اسلامی شهر قم، شهردار قم، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری، در سالن رضوان شهرداری قم، معاون سابق مالی اقتصادی شهرداری قم تکریم و معاون جدید معارفه شد.
سید مرتضی حسام نژاد، معاون سابق مالی اقتصادی شهرداری قم که از سال 1396 این سمت را به عهده داشت، جای خود را به مهرداد توکلی مقدم، مدیرکل مالی سابق شهرداری قم داد.
در مراسم تکریم و معارفه این دو مدیر شهرداری قم، شهردار قم به بیان اهمیت ایجاد و حفظ انضباط مالی در مجموعه شهرداری قم که در سالهای گذشته اتفاق افتاده اشاره کرد.
سید مرتضی حسام نژاد، معاون سابق مالی اقتصادی شهرداری قم در این جلسه به بیان دستاوردهای این معاونت در سالهای گذشته پرداخت.
وی ایجاد انضباط مالی و ارتقای منابع شهرداری قم را دو دستاورد بزرگ این حوزه کاری دانست و افزود: در حال حاضر معاونت مالی اقتصادی شهرداری قم بنیه بسیار خوبی برای پشتیبانی از اتفاقات شهر دارد.
 معاون سابق مالی اقتصادی شهرداری قم با بیان اینکه در مدیریت املاک شهرداری قم حق مطلب ادا شد گفت: در حوزه درآمد نیز خلاقیت و پیگیری مسائل موجب تقویت حرکت معاونت مالی و اقتصادی شد.
حسام نژاد تملک پروژه شهیدان برقعی، تملک بلوار شهید صادقی، تملک پروژه ادامه بلوار جمهوری و تونل شهدای مدافع امنیت و تملک فاز 5 عمار یاسر را از جمله اقدامات شاخص معاونت مالی و اقتصادی شهرداری قم در سال‌های اخیر دانست.
وی با اشاره به پشتیبانی مالی از پروژه‌های مهم عمرانی شهرداری قم اضافه کرد: سرعت تحول شهر قم در حال حاضر چند برابر دیگر شهرها است.
در ادامه این جلسه مدیران شهرداری قم و رئیس شورای اسلامی شهر به بیان تجربیات مشترک خود در تعامل با معاونت مالی و اقتصادی پرداختند.
در پایان مراسم با اهدای لوح و یادبود از معاون سابق مالی و اقتصادی شهرداری قم تقدیر و معاون جدید و مدیرکل جدید مالی شهرداری قم معارفه شدند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccomqs.2bqi08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما