تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب : 12719
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: اهتمام شهرداری قم با تشکیل کمیته تبلیغات، ایجاد و حفظ یک هویت بصری ثابت در تبلیغات محیطی ایام محرم و صفر است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانتر زاده در نشست خبری اقدامات شهرداری قم به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، طی سخنانی  بیان کرد: ستاد علمداران خدمت یک حرکت جهادی است و همه برنامه‌های ویژه ایام محرم و صفر توسط شهرداری قم از سوی این ستاد برگزار می‌شود.
وی افزود: شعار امسال در حوزه تبلیغات محتوایی و آذین‌بندی شهر، «در زیر خیمه‌اش همه یک خانواده‌ایم» است.
کلانتر زاده با اشاره به راه‌اندازی پویش‌های مردمی در طول محرم و صفر تصریح کرد: مردمی سازی برنامه‌های محرم و صفر و استفاده از این فرصت برای جهاد تبیین و بیان خدمات شهرداری قم که نوعی معروف است، از موضوعات مورد تأکید است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم توضیح داد: چاپ و نصب ۲ هزار متر بنر با موضوع محرم و صفر، توصیه‌های‌ مقام معظم رهبری و برداشت‌هایی از فرمایشات امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) با محوریت بصیرت عاشورایی که در سطح شهر اکران می‌شود، در دستور کار شهرداری است.
وی با بیان اینکه حدود ۲۰۰ هیئت در سامانه قم‌یار درخواست تبلیغات در سطح شهر را داشتند، اظهار کرد: همه خدمات شهرداری قم برای صدور مجوز و درخواست تبلیغات به‌شکل غیرحضوری انجام می‌شود و این امر روند صدور مجوز را برای متقاضیان تسهیل کرده‌ایم.
وی خاطرشان کرد: با این هدف که مردم بتوانند هویت بصری ثابت در تبلیغات شهر را مشاهده کنند، کمیته تبلیغات متشکل از روابط عمومی، معاونت خدمات شهری، سازمان سیما و منظر شهری و سازمان فرهنگی شهرداری قم راه‌اندازی شده است.
کلانتر زاده با اشاره به اینکه دو تلویزیون‌ شهری به سطح شهر اضافه می‌شود که قابلیت روزانه هزار نمایش را دارند و درمجموع امسال چهار تلویزیون شهری نصب شده است، ادامه داد: تبلیغات مراسم هیئت‌ها و محتواهای تولید شده با موضوع بصیرت عاشورایی در تلویزیون‌های شهری پخش می‌شود.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: با توجه به هم‌زمان شدن دهه اول محرم و هفته امربه‌معروف و نهی از منکر، پویش رسانه‌ای #برای_مردم در راستای لبیک‌گویی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین باهدف بیان خدمات و معروف‌ها راه‌اندازی شده است و تا پایان سال ادامه دارد.
وی افزود: در این پویش خدماتی که برای مردم انجام‌شده است؛  از طریق رسانه‌های تصویری و مکتوب، فضای مجازی و منظر شهری مطرح می‌شود.
کلانتر زاده با اشاره به اهدای پرچم به کسبه پیرامون حرم مطهر بانوی کرامت در ایام محرم، تصریح کرد: ۱۷۰ بسته تبلیغی برای سیاه‌پوشی فضای شهری و محیط پیرامون به مساجد اهدا شد؛ همچنین کمیته حمایت از مراکز فرهنگی و مساجد شهر قم در آستانه آغاز ماه محرم و صفر تشکیل‌شده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjhaev.uqe8vzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما