تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : 12708
به همت شرکت های آب و برق استان؛

همایش تجلیل از برگزیدگان طرح حامیان آب و برق در قم برگزار شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان: در تابستان با 400 ساعت ناترازی مواجه هستم.
سومین همایش تجلیل از برگزیدگان طرح حامیان آب و برق در مدارس ابتدایی در تالار آب شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.
همایش تجلیل از برگزیدگان طرح حامیان آب و برق در قم برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم، مهندس یوسف صادقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم در این همایش که با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان و جمعی از مدیران و مربیان مدارس و دانش آموزان برگزار شد در سخنانی با اشاره به ناترازی در تولید و مصرف برق در کشور به ویژه در استان قم گفت: ما در فصل گرم تابستان با 400 ساعت ناترازی مواجه هستیم که عبور از این شرایط اهمیت مدیریت مصرف برق را بیش از گذشته نمایان می‌سازد.

وی با اشاره به افزایش 7 هزار مگاواتی برق در دولت سیزدهم اظهار کرد: با این وجود همچنان با ناترازی مواجه هستیم و امیدمان برای گذر از شرایط پیک تابستان و ناترازی به دستان کوچک دانش آموزان و همت بلند اولیا و مربیان و معلمان گرانقدر و سخت‌کوش است که با روش‌های مختلف دانش آموزان را با بحث مدیریت مصرف آشنا کنند.

مهندس صادقی ساعت 11 تا 18 را ساعات اوج مصرف اعلام کرد و گفت: مردم می‌توانند با تنظیم کولرگازی بر روی دمای 24 درجه و بیشتر، عدم استفاده از جارو برقی، ماشین لباس‌شویی  و اتو در ساعات اوج مصرف ما را در گذر از پیک تابستان یاری رسانند.

اجرای سرود و نمایش آموزشی و فرهنگی و تجلیل از برگزیدگان طرح حامیان آب و برق در مدارس ابتدایی استان از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

طرح حامیان آب و برق در سال تحصیلی گذشته با همکاری شرکت‌های آب و فاضلاب و توزیع نیروی برق استان و همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش در 700 مدرسه ابتدایی استان اجرا و تعداد 4200 دانش آموز به عنوان حامی آب و برق در مدارس انتخاب شدند.

 در این طرح مروجان مصرف صحیح آب و برق با حضور در این مدارس، با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، نمایشی و ترویجی، راهکارهای رفتاری و ابزاری استفاده بهینه از دو نعمت ارزشمند آب و برق  را به دانش آموزان آموزش دادند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdch6qnz.23nivdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما