تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : 12676
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: از حضور تولیدکنندگان و سرمایه گذاران علاقه‌مند به فعالیت در زمینه پوشاک ایرانی اسلامی در شهرک‌های صنعتی استان استقبال می‌کنیم.
قم آماده استقبال از تولیدکنندگان پوشاک ایرانی اسلامی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری اکبر ابدالی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا پیرامون این موضوع، بیان داشت: ما در قم با استقبال گسترده فعالان اقتصادی برای راه‌اندازی فعالیت‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان مواجه هستیم که به دلیل محدودیت‌های موجود در زمینه اختصاص زمین، تامین انرژی و سیاست‌های کلی استان در این بخش، باید در جذب و پذیرش سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی بر مبنای اولویت‌بندی‌های تعیین شده اقدام کنیم.
وی افزود: در همین رابطه یکی از مهمترین اولویت‌های تعیین شده برای پذیرش سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی استان، جذب فعالان حوزه تولید پوشاک ایرانی اسلامی و گسترش توان تولید و تامین محصولات مورد نیاز کشور در این حوزه مهم اقتصادی و فرهنگی است.
وی با اشاره به این برای تبدیل شدن قم به قطب تولید پوشاک ایرانی اسلامی تلاش می‌کنیم، ادامه داد: از تولید کنندگان پوشاک ایرانی اسلامی که در شهرک‌های صنعتی استان مستقر شوند حمایت‌های لازم برای توسعه فعالیت‌شان نیز به‌عمل خواهد آمد.
گفتنی‌ است سال گذشته،‌ ۶۱۶ فقره جواز تاسیس با پیش‌بینی میزان سرمایه‌گذاری ۱۸ هزار میلیارد تومان و ۱۲۴ مورد پروانه بهره‌برداری با سرمایه گذاری ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۳‌ هزار و ۶۸۸ نفر در بخش صنعت استان صادر شد.
شهرک‌های صنعتی قم امکانات فنی و زیرساختی مناسبی برای فعالیت‌های تولیدی در حوزه‌های مختلف دارند و سرمایه‌گذاران با استفاده از این ظرفیت و نیز نزدیک بودن این شهرک‌ها به پایتخت و عمده بازارهای مصرف کشور و همچنین صادرات به کشورهای هدف می‌توانند فعالیت اقتصادی سودآوری را در این استان ایجاد کنند.
در بخش صنعت، قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از آن‌ها موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال دارند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcb00b8.rhb5zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما