تاریخ انتشار :جمعه ۲۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۱۶
کد مطلب : 12670
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم از به‌روزرسانی فرآیند ثبت الکترونیکی شکایات بازرسی شهرداری قم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم، علی مؤمن حجازی اظهار داشت: در این به‌روزرسانی شهروندان گرامی می‌توانند به‌صورت برخط از طریق سامانه میز خدمت شهرداری (قمیار) به‌صورت مستقیم با بازرسی شهرداری قم ارتباط داشته باشند.
به گفته مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم، در این سامانه امکان درج شکایات، انتقادات و پیشنهادت و ثبت مستندات وجود دارد.
وی با بیان اینکه این خدمت بدون نیاز به احراز هویت و ثبت‌نام است، خاطرنشان کرد: قابلیت رهگیری درخواست و دریافت پاسخ از بازرسی شهرداری قم نیز در این خدمت وجود دارد.
گفتنی است هم‌اکنون دسترسی شهروندان از طریق سامانه میز خدمت قمیار و پرتال شهرداری قم به نشانی اینترنتی https://www.qom.ir و https://my.qom.ir/service/audit امکان‌پذیر است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfxvdy.w6d0eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما