تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۴ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : 21679
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم از تداوم خدمت‌رسانی سامانه قمیار به عنوان درگاه هوشمند خدمات شهرسازی خبر داد و گفت: این سامانه با به‌روزرسانی‌های مستمر، همچنان پاسخگوی نیاز شهروندان بوده و قابلیت پیگیری درخواست‌های شهرسازی توسط وکلای قانونی نیز به آن افزوده شده است
قمیار همچنان پاسخگوی نیازهای شهروندان در حوزه خدمات شهرسازی / اضافه شدن امکان پیگیری درخواست توسط وکیل قانونی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم از تداوم خدمت‌رسانی سامانه قمیار به عنوان درگاه هوشمند خدمات شهرسازی خبر داد و گفت: این سامانه با به‌روزرسانی‌های مستمر، همچنان پاسخگوی نیاز شهروندان بوده و قابلیت پیگیری درخواست‌های شهرسازی توسط وکلای قانونی نیز به آن افزوده شده است 
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم، مهندس علی مومن حجازی با اشاره به استمرار فعالیت سامانه «قمیار» در پاسخ‌گویی به نیازهای شهروندان در حوزه ملک و شهرسازی گفت: «قمیار به عنوان میز خدمت الکترونیکی شهرداری قم از زمان راه‌اندازی تاکنون نقش مؤثری در تسهیل دسترسی مردم به خدمات غیرحضوری ایفا کرده و همچنان با ارتقاء امکانات، در حال خدمت‌رسانی فعال است 
وی با اشاره به بروزرسانی‌های جدید این سامانه افزود: در یکی از آخرین تغییرات، امکان ثبت و پیگیری درخواست‌های شهرسازی از سوی وکلای رسمی مالکین نیز فراهم شده است. به این ترتیب، وکلای قانونی می‌توانند با ورود به کارتابل خود و بارگذاری مدارک وکالت، نسبت به ثبت درخواست‌هایی نظیر صدور پروانه ساختمانی، گواهی عدم خلاف، پایان‌کار و سایر استعلامات اقدام کنند 
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات با تأکید بر توسعه روزافزون خدمات الکترونیک در شهرداری قم اظهار داشت: ما به دنبال آن هستیم که با گسترش دامنه خدمات و کاهش مراجعات حضوری، رضایت‌مندی شهروندان را افزایش دهیم. قابلیت‌های جدیدی مانند دریافت کد نوسازی از طریق شناسه جغرافیایی (UTM) نیز به سامانه اضافه شده که امکان ثبت دقیق اطلاعات ملک را بدون مراجعه حضوری فراهم می‌کند 
وی خاطرنشان کرد: از مهرماه سال ۱۳۹۹ تاکنون، بیش از ۲۰ خدمت حوزه شهرسازی به صورت الکترونیکی از طریق سامانه قمیار ارائه می‌شود. این سامانه در حال حاضر یکی از کامل‌ترین درگاه‌های خدمات غیرحضوری در حوزه مدیریت شهری است و با به‌روزرسانی مداوم، پاسخگوی نیازهای متنوع شهروندان باقی مانده است 
«درگاه خدمات الکترونیک شهرداری قم به نشانی اینترنتی qomyar.qom.ir در خدمت شهروندان قرار دارد 
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdceop8w.jh8zfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما