تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۱
کد مطلب : 12664
مدیر منطقه 2 شهرداری قم گفت: اجرای فضای سبز پروژه زیرگذر شهدای روحانیت به متراژ 13 هزار و 800 مترمربع، از شاخص‌ترین اقدامات در حوزه توسعه فضای سبز منطقه در سه‌ماهه نخست سال 1402 بوده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز شهری اظهار داشت: فضای سبز و توسعه آن ارتباط مستقیمی با نشاط اجتماعی و رضایتمندی عمومی دارد و شهرداری قم در سال‌های گذشته در این زمینه کارنامه درخشانی دارد.
وی با بیان اینکه ریل توسعه فضای سبز شهر قم در مسیر واقعی خود قرار دارد، ابراز کرد: سرانه فعلی شهر بیش از 20 مترمربع به ازای هر شهروند است که رسیدن به استاندارهای جهانی و کشوری در این زمینه هدف‌گذاری شده است.
مدیر منطقه 2 شهرداری قم فعالیت‌های توسعه‌ای فضای سبز این منطقه شهری در سه‌ماهه نخست 1402 را مورد توجه قرار داد و افزود: در سه‌ماهه ابتدایی سال جاری بیش از 32 میلیارد ریال برای توسعه فضای سبز منطقه 2 هزینه شده است.
به گفته وی، فضای سبز پروژه زیرگذر شهدای روحانیت به متراژ 13 هزار و 800 مترمربع از شاخص‌ترین اقدامات در حوزه توسعه فضای سبز بوده است.
رحیمی با بیان اینکه احداث فضای سبز مجتمع فردوس در بلوار امام رضا (ع) به متراژ 6 هزار و 500 مترمربع نیز انجام شد، ادامه داد: فضای سبز محله علی‌آباد سعدگان نیز به متراژ هزار و 700 مترمربع احداث شد.


انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdci5qaz.t1arq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما