تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۰
کد مطلب : 12653
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم گفت: موضوع گسترش فرهنگ عفاف و حجاب از اولویت‌های اصلی شهرداری قم است و در حال حاضر فعالیت‌های فرهنگی در ۱۵ بوستان این شهر صورت می‌گیرد که بخشی از آن‌ها در خصوص عفاف و حجاب است
اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در 15 بوستان قم/وجود 45 سازه فرهنگی در شهر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قم اظهار داشت:‌ ۴۵ سازه فرهنگی شهر با موضوع حجاب و عفاف و زیست عفیفانه است که نشان از اهتمام شهرداری به گسترش فضای معنوی در قم دارد.
وی ادامه داد: موضوع گسترش فرهنگ عفاف و حجاب از اولویت‌های اصلی شهرداری قم است و در حال حاضر فعالیت‌های فرهنگی در ۱۵ بوستان این شهر صورت می‌گیرد که بخشی از آن‌ها در خصوص عفاف و حجاب است.
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم اظهار داشت: در حال حاضر با ارتباطاتی که با محلات و مساجد داریم،‌ تلاش بر آن است که مساله حجاب و عفاف از طریق هماهنگی با نهادهای فرهنگی دنبال شود و سازمان فرهنگی شهرداری قم نیز تمام همکاری‌های لازم را در این خصوص انجام خواهد داد.
وی با اشاره به ۲۱ تیرماه روز حجاب و عفاف گفت:‌ اجتماع بانوان قمی به مناسبت حجاب و عفاف، امروز برگزار خواهد شد که هماهنگی‌های لازم برای برگزاری باشکوه این اجتماع توسط ارگان‌های مختلف به‌ویژه شهرداری انجام شده‌است.
به گفته طباطبایی نژاد، امسال هفت میلیارد ریال اعتبار توسط شهرداری و با تصویب شورای اسلامی شهر به قرارگاه‌های فرهنگی اجتماعی اختصاص یافت.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgw39q.ak9xn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما