تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب : 12652
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهرداری قم از تدوین شیوه‌نامه فرهنگی در سازمان تاکسیرانی خبر داد و گفت: در حال طراحی و تدوین شیوه‌نامه‌ای در حوزه عفاف و حجاب هستیم تا به‌صورت ثابت در تاکسی‌ها نصب شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری قاسم طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، گستردگی جامعه هدف در سازمان تاکسیرانی را موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی با دارا بودن بیش از 9 هزار راننده و کمک‌راننده بیشترین ارتباط را با شهروندان در جامعه دارد.
وی آموزش رانندگان تاکسی را یکی از اولویت‌های مهم شهرداری دانست و افزود: سازمان در مورد آموزش رانندگان و کمک‌رانندگان به‌صورت جدی ورود کرده و در مرحله نخست ناظران خطوط و رانندگان تاکسی بانوان دوره‌های آموزشی را گذرانده‌اند.
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهرداری قم از تدوین شیوه‌نامه فرهنگی در سازمان تاکسیرانی خبر داد و تصریح کرد: در حال طراحی و تدوین شیوه‌نامه‌ای در حوزه عفاف و حجاب هستیم تا به‌صورت ثابت در تاکسی‌ها نصب شود.
وی ادامه داد: همچنین فضای مجازی با بیش از 5 هزار عضو که در اختیار سازمان است، بستر مناسبی برای کارهای فرهنگی بوده و با هماهنگی معاونت اجتماعی ناجا پیام‌های ایجابی و سلبی در این بستر منتشر می‌شود.
طالبی در پایان یادآور شد: درصد بیشتر و قابل‌توجه‌ای از کسانی که از ناوگان تاکسیرانی استفاده می‌کنند بانوان هستند که تلاش شده از این فرصت برای ترویج فرهنگ و عفاف استفاده کنیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcf0vdy.w6d0tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما