تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۳
کد مطلب : 12649
دبیر اجرایی و سخنگوی قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی گفت: همکاری شهرداری قم در عرصه فضاسازی تبلیغاتی حجاب و عفاف و اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در این حوزه در کشور کم‌نظیر است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی علی بابایی با اشاره به اینکه امروزه مسئله اصلی کشور جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان است اظهار داشت: در این جنگ ترکیبی، جوانان، نوجوانان و زنان ما از اهداف اصلی دشمن هستند که وظیفه حراست از سرمایه‌های معنوی و فرهنگی جامعه به عهده تک‌تک کسانی است که دل در گرو ارزش‌های انقلابی و دینی دارند.

دبیر اجرایی قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی افزود: در سطح استان قم با هوشمندی مسئولان، از سال‌های قبل قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی ایجاد و ذیل این قرارگاه کمیته‌ها و کارگروه‌هایی تشکیل شد تا هر چه ممکن است با استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای حل این معضل تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه ریاست این قرارگاه به عهده امام‌جمعه قم و جانشین آن استاندار است، گفت: دستگاه‌‌ها و مجموعه‌های حوزوی، انتظامی، قضایی، تبلیغی، مدیریت شهری، مردمی و ... عضوی از قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی هستند که همه در هماهنگی مطلوبی با یکدیگر برای رفع و کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی شهر قم تلاش می‌کنند.
علی‌بابایی با بیان اینکه مدیریت شهری و شهرداری با هماهنگی قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی با اقدامات بسیار شایسته در فضاسازی تبلیغی و محیطی در مناسبت‌های مختلف، نقش فعالی در اجرای برنامه‌های این حوزه دارد، گفت: امروزه مشاهده می‌کنیم تبلیغات شهری تا حد قابل قبولی به موضوع حجاب و عفاف و تبلیغات فرهنگی و مذهبی اختصاص دارد.

وی با تأکید بر اینکه در هر زمانی که قرارگاه موضوعی را از مدیریت شهری و شهرداری قم درخواست کرده، کار با قدرت پیش رفته است، خاطرنشان کرد: در مسئله تبلیغات شهری به بهترین شکل ممکن، مسائل حجاب و عفاف و دینی موردتوجه قرار دارد.

سخنگوی قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی گفت: در برگزاری مراسم و مناسبت‌ها در سطح شهر و بوستان‌ها، همکاری بسیار خوبی از سوی ادارات و سازمان‌های تابعه شهرداری قم ازجمله معاونت خدمات شهری، اداره کل ارتباطات، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی، سازمان سیما و منظر و مناطق هشت‌گانه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بازدیدهای مختلفی از شهرهای مختلف داشته و مدام با مسئولین شهرهای دیگر گفت‌وگو داریم و این سطح همکاری مدیریت شهری در موضوعات حجاب و عفاف در دیگر شهرها دیده نمی‌شود و کم‌نظیر است.

علی‌بابایی گفت: مدیریت شهری و شهرداری قم در مسائل مرتبط باحجاب و عفاف با تمام توان و قدرت سر خط آمده و اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌اند که از این عزیزان در شورای شهر و شهرداری تشکر می‌کنیم و امیدواریم این سطح همکاری‌ها تقویت شود.

وی مطرح کرد: در سال جاری برنامه‌های متعددی در پیش رو داریم که قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی باقدرت آن‌ها را جلو می‌برد و مدیریت شهری نیز در این زمینه نقش خود را ایفا خواهد کرد.

دبیر اجرایی قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی تأکید کرد: از عموم مردم و دغدغه‌مندان درخواست می‌کنیم که در این جنگ شناختی، قرارگاه و مسئولان را تنها نگذارند و نقش خود را در این عرصه ایفا کنند.


انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcb90b8.rhb5apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما