تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب : 7135
مدیرعامل گروه شرکت‌های شاتل با تأکید بر اینکه نگاه شهردار و مجموعه مدیریت شهری قم در توسعه شبکه فیبر نوری ستودنی است، گفت: امیدواریم نوع و جنس نگاه شهرداری قم در زیرساخت شهر هوشمند در شهرهای دیگر کشور نیز سرایت کند.
نگاه شهرداری قم در توسعه زیرساخت شهر هوشمند ستودنی است/تقدیر از شهردار قم در حمایت از نسل جدید ارتباطات
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری احمدرضا نخجوانی در آیین افتتاح پروژه توسعه شبکه فیبر نوری «FTTx» در قم طی سخنانی اظهار داشت: توسعه شبکه فیبر نوری از ۴ سال گذشته با همکاری و مشارکت شهرداری در شهر قم آغازشده است.

وی خاطرنشان کرد: با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان مقررات و ارتباطات رادیویی، تمام پروژه انجام‌شده در قم تحت پوشش فیبر نوری رفته است.

مدیرعامل گروه شرکت‌های شاتل با بیان اینکه این پروژه به‌صورت همزمان در شهرهای تهران، مشهد، شیراز و قم در حال انجام است، گفت: تلاش می‌شود تا شبکه فیبر نوری تا ۶ ماه آینده تمام شهر قم را تحت پوشش کامل قرار دهد.

وی با تأکید بر اینکه در شبکه فیبر نوری سرعت واقعی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت، یادآور شد: در پروژه فیبر نوری، شهرداری‌ها نقش اساسی دارند و امید می‌رود نگاه شهرداری قم در ایجاد زیرساخت شهر هوشمند در شهرهای دیگر نیز عملیاتی شود.

نخجوانی با تأکید بر اینکه نگاه شهردار و مجموعه مدیریت شهری قم در توسعه شبکه فیبر نوری ستودنی است، اضافه کرد: امیدواریم نوع و جنس نگاه شهرداری قم در زیرساخت شهر هوشمند در شهرهای دیگر کشور نیز سرایت کند.

وی در پایان با قدردانی مجدد از تلاش‌های شهرداری قم در توسعه شبکه فیبر نوری، اذعان کرد: این شرکت طی دو سال گذشته بیشترین همکاری را با مجموعه مدیریت شهری قم داشته و شهردار قم نگاه بسیار مثبتی به توسعه نسل جدید ارتباطات در این شهر داشته است.

انتهای پیام/***ش

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.xnqt23nzmftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما